coinex
راهنمای خرید تکراتو

اعلام شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش 10 محصول سایپا

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش 10 محصول سایپا با قیمت قطعی و علی‌الحساب اعلام شد. ضمناً موعد تحویل خودروها نیز براساس نوع خودرو متفاوت است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

امروز سه‌شنبه، 18 اردیبهشت 1403 شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش 10 محصول سایپا براساس دو جدول اعلام شد. در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ، 3 خودرو از خانواده کوییک قرار دارند که پیش‌تر توسط متقاضیان سامانه یکپارچه سفارش‌گیری شده، این 3 خودرو حالا در طرح پیش‌رو قرار است با خودرو کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC جیگزین شوند.

در شرایط پیش فروش محصول سایپا ، اما ماجرا متفاوت است و متقاضیان سامانه یکپارچه که سال گذشته خودروهای زیر این بخشنامه فروش را انتخاب کرده، می‌توانند با موعد تحویل‌های مشخص، خودرو جدیدتر همان مدل را خریداری کنند. در این طرح همانند طرح فوق‌العاده، بازهم نام خانواده کوییک دیده می‌شود که همه مدل‌های ثبت‌نامی حذف و مدل کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC جایگزین آنها خواهد شد.

اما بزرگترین خانواده فراخوان واریز وجه جدید سایپا به خودرو ساینا تعلق دارد. طبق بخشنامه فروش سایپا ، 5 مدل از خودروهای خانواده ساینا قرار است به ساینا S با استانداردهای 85گانه تبدیل شوند.

خودر بعدی شاهین G است که می‌توان به جای آن اطلس G یا سهند G را سفارش داد. همچنین شاهین اتوماتیک نیز همانندی ندارد و متقاضیان می‌توانند همان محصول سفارشی خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس [+ جزئیات و قیمت]

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش 10 محصول سایپا

سایپا با ارسال اطلاعیه‌ای پیرو فروش محصولات خود در سامانه یکپارچه به نمایندگان فروش و متقاضیانی که روز گذشته دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 برای آنها پیامک واریز وجه ارسال کرده رساند که این افراد می‌توانند بسته به طرحی که شرکت کرده‌اند، مبلغ خودرو مندرج در بخشنامه فروش (فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش) را واریز کنند.

جزئیات شرایط فروش فوق‌العاده سایپا

در این طرح همانگونه که بالا گفته شد خانواده کوییک فعال هستند که مدل GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC قابل تحویل خواهد بود. موعد تحویل این خودرو نیز 90 روزه اعلام شده است.

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش 10 محصول سایپا

شرایط پیش فروش محصولات سایپا

در این طرح اما اوضاع متفاوت است و موعد تحویل خودروها بسته به نوع خودرو از آبان 1403 آغاز شده و تا اسفند 1403 ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش 10 محصول سایپا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر