coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو پارس بهار 1403 [+ جزئیات]

ایران خودرو با ارسال دو بخشنامه فروش، شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو پارس بهار 1403 را اعلام کرد. در این بخشنامه‌ها شرایط فروش دو مدل پژو پارس درج شده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.
شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو پارس بهار 1403 با موعد تحویل 45 و 90 روزه بسته به شرایط انتخابی توسط ایران خودرو اعلام شد. اما این طرح یک طرح جدید برای متقاضیان جدید نیست و حتماً می‌دانید که تحویل پژو پارس در زمستان سال گذشته به متقاضیان سامانه یکپارچه چه حواشی ریز و درشتی داشت. پس بهتر است بدانید که هردو طرح فروش پژو پارس در بخشنامه‌های زیر ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است و این افراد برای واریز وجه از سمت ایران خودرو پیامک دریافت خواهند کرد.

اما سد راه بسیاری از این متقاضیان، افزایش شدید قیمت پژو پارس است که موجبات اعتراض دسته جمعی این افراد را بوجود آورد. پیش‌تر گفتیم که این افزایش قیمت تا 150 میلیون تومان هم فرا رفته و حتی حالا در مدل پژو پارس XU7P ELX می‌بینیم که پژو پارس باشگاه نیم میلیاردی‌ها را نیز رد کرده است. اما نکته اینجاست که ایران خودرو در بخشنامه‌های فروش خود همواره اعلام می‌کند که قیمت خودرو به نرخ روز و موعد تحویل با مشتری حساب می‌شود. اما افزایش قیمت به این مبلغ فضایی آن هم در بهای کارخانه اصلاً موردی نیست که کسی را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوق العاده هایما 7X با موعد تحویل 90 روزه [+ شرایط و قیمت]

شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو پارس بهار 1403

ایران خودرو در بخشنامه فروش پژو پارس به اطلاع نمایندگان فروش رسانده است که با توجه به تولید پژو پارس تا پایان بهار 1403؛ شرایط واریز وجه و انتخاب خودرو برای بخشی از متقاضیان این خودرو مطابق با دو بخشنامه زیر اعلام شده است. لازم به ذکر است که فراخوان واریز وجه بسته به اولویت ثبت‌نام است و افرادی که از سمت شرکت پیامک واریز وجه دریافت کرده‌اند، 10 روز مهلت دارند تا بهای خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

بدیهی است که در طرح فروش نقدی پژو پارس متقاضیان باید تمامی مبلغ خودرو را واریز کرده و در طرح فروش اقساطی پژو پارس متقاضیان مبلغی را به صورت پیش‌پرداخت واریز می‌کنند و مابقی بهای خودرو را به صورت اقساطی پرداخت می‌کنند.

ضمناً در شرایط اقساطی پژو پارس اعلام شده است که سند خودرو تا پرداخت آخرین قسط خودرو در رهن شرکت باقی خواهد ماند و البته دو هزینه نیز یکی در زمان ترهین و واریز وجه و ثبت‌نام و دیگری در زمان فک رهن از مشتری دریافت خواهد شد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو پارس بهار 1403

شرایط فروش پژو پارس

مانند هر طرح فروش دیگری، ایران خودرو شرایطی برای خریداران درنظر می‌گیرد که تمامی متقاضیان باید آنها را دارا باشند. برخی از این شرایط مطابق موارد زیر اعلام شده است:

  • ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی و از سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ امکان‌پذیر است
  • تمامی متقاضیان حتماً باید حداقل گواهینامه رانندگی پایه 3 را داشته باشند
  • ثبت‌نام در این طرح فقط ویژه متقاضیان عادی است و متقاضیان طرح فروش جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده مجاز به شرکت در این طرح نیستند
  • سایر شرایط فروش اختصاصی هم به متقضیان و در بخشنامه فراخوان خودرو اعلام می‌شود

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص جدیدترین طرح فروش پژو پارس چیست؟ آیا شما از افزایش قیمت پژو پارس مطلع هستید و آیا این افزایش قیمت منطقی به نظر می‌رسد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر