coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت متوفیان

سود سهام عدالت متوفیان قرار است به زودی برای وراث واریز شود. اما تعیین تکلیف این سود هنوز اشکالاتی دارد که قرار شده به زودی رفع شوند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

مشاور رئیس سازمان بورس، به تازگی جزئیات جدیدی از واریز سود سهام عدالت متوفیان فاش کرده است. پیش‌تر زمان واریز سود سهام عدالت به حساب وراث اعلام و مشخص شد که این مبلغ خردادماه سال جاری تسویه جساب خواهد شد. به نظر می‌رسد که واریز این سود با واریز سود سهام عدالت نوبت سوم در یک زمان انجام خواهد شد.

اما ظاهراً فعلاً ابهاماتی در خصوص تعیین تکلیف وراث وجود دارد و طی جلساتی که سازمان بورس با شرکت سپرده‌گذاری مرکز و سازمان بازرسی داشته است، مقرر شده که سازمان بازرسی باید تصمیم خود درخصوص تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان توسط وراث را در دفاتر پیشخوان دولت بگیرد.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت سود سهام عدالت اعلام شد؛ 6 عامل کُشنده سود سهام عدالت

جزئیات واریز سود سهام عدالت متوفیان

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در این خصوص گفت:

در اسفندماه جلسه‌ای از طرف سازمان بورس، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بازرسی داشتیم تا این موضوع که مردم برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند یا خیر، مشخص شود. اکنون این مورد در دست تعیین تکلیف است و امیدواریم سازمان بازرسی هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

جزئیات واریز سود سهام عدالت متوفیان

وی تصریح کرد: «اما چیزی که باید تاکید شود این است که افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند. امیدواریم که هماهنگی خوبی میان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، دفاتر پیشخوان و قوه قضاییه هم صورت گیرد تا افرادی که در این مدت از این مسیر هم اقدام کردند تعیین تکلیف شوند.»

حاجی‌وند افزود:

تمامی وراثی که متقضاضی دریافت سود سهام عدالت متوفی خود هستند، در صورتی که تا زمان واریز سود سهام عدالت در مرحله سوم، مراحل انحصار ورثه خود را انجام دهد، سود سهام متوفی خود را همزمان با دور سوم دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص جزئیات جدید اعلام شده از واریز این سود به جساب وراث چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر