coinex
راهنمای خرید تکراتو

احیای یک بازی نوستالژیک؛ نسخه موبایلی بازی سونیک رامبل در راه است

سگا اعلام کرد که قصد دارد زمستان 2024 نسخه موبایلی بازی سونیک رامبل را احیا کند. سونیک که یکی از بازی‌های محبوب دهه شصت بود که اولین بار در سال 1991 توسط سگا برای کنسول جنسیس (Megadrive) منتشر شد. این بازی با نام سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog در واقع تحت عنوان یک بازی سه بعدی که تجربه‌بازی هیجان‌انگیزی داشت، معرفی شد و توانست موفقیت‌های زیادی را برای شرکت توسعه‌دهنده‌اش، سگا، به دست بیاورد. از آن زمان به بعد سونیک خارپشت یکی از شخصیت‌های محبوب بود که با الهام از شخصیت و ویژگی‌‌ای که داشت، فیلم‌ها و اسباب‌بازی‌های بسیاری تولید شد.


بیشتر بخوانید:


نسخه موبایلی بازی سونیک رامبل

حالا سگا رسما اعلام کرده که قرار است نسخه موبایلی بازی سونیک رامبل را که در آن 32 بازیکن به صورت آنلاین در زمینی که دکتر اگمن طراحی کرده با یکدیگر مسابقه می‌‌دهند را راه‌اندازی می‌کند.

آنطور که در گزارش‌ها آمده سگا قصد دارد از علاقمندان دعوت کند تا در دوره آزمایشی این بازی که قرار است از تاریخ 24 تا 26 می برگزار شود، شرکت کنند. بازیکنان علاقمند می‌توانند درخواست خود برای شرکت در نسخه‌ی بتا بازی موبایلی سونیک رامبل تا 19 می ارسال کنند.

احیای یک بازی نوستالژیک؛ نسخه موبایلی بازی سونیک رامبل در راه است

طبق گزارش‌های بازی موبایل سونیک رامبل شبیه به بازی پسران فصل پاییزی است که در آن بازیکنان در سرزمینی که دکتر اگمن شرور طراحی کرده برای جمع‌آوری بیشترین حلقه و اثبات اینکه از همه سریع‌تر هستند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. با بازسازی و آمدن این بازی در گوشی، انتظار می‌رود یکی از بهترین بازی های قدیمی لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: ithome

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر