;
coinex

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ را از دست ندهید؛ معرفی 9 عنوان برتر

پلتفرم‌های مختلف، هر سال برخی از بازی‌های محبوب را به‌صورت رایگان عرضه می‌کنند و نینتندو هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر با نینتندو سوییچ بازی می‌کنید و نمی‌خواهید بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ را از دست بدهید، در ادامه با ما همراه شوید.

یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های تاریخ صنعت گیم، Nintendo Switch است. از دلایل موفقیت و فروش بالای این کنسول می‌توان به انتشار بازی‌های انحصاری بسیار جذاب و با‌کیفیت اشاره کرد. گیم‌هایی مانند Super Mario و Legend Of Zelda جزو ماندگارترین عناوین صنعت سرگرمی هستند که خیلی از گیمر‌ها فقط به عشق تجربه آن‌ها کنسول نینتندو سوییچ را می‌خرند.

نینتندو سوییچ معایبی هم دارد که از جمله آنها می‌توان سخت‌افزار ضعیف‌تر آن نسبت به کنسول‌های پلی استیشن و اکیس باکس را نام برد. البته این به‌ این معنی نیست که این کنسول‌ها بازی‌های مشترک ندارند. اما قاعدتا بازی‌ها روی PC، پلی‌استیشن و XBOX کیفیت گرافیکی و فنی بالاتری را ارائه می‌دهند. به‌طور مثال بازی Mortal Kombat 1 که همین چند وقت پیش برای کنسول نینتندو منتشر شد، عملکرد بسیار ضعیفی داشت و مورد انتقاد گیمر‌ها قرار گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

اما با وجود نقاط ضعفی که به آن‌ها اشاره شد،‌ بازی‌های بسیار جذابی هم مانند Fortnite وجود دارند که می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، با بالاترین کیفیت ممکن آن‌ها را با کنسول Nintendo Switch تجربه کنید. در این مقاله، 9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ را معرفی کنیم که تجربه آنها خالی از لطف نخواهد بود.

البته بیشتر این بازی‌ها انحصاری نینتندو نیستند و با سایر پلتفرم‌ها هم می‌توانید آنها را بازی کنید. سعی کردیم گیم‌های مختلف در سبک‌های متنوع را معرفی کنیم تا لیست بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ تمام سلیقه‌ها را در بر بگیرد.

بیایید بدون معطلی به سراغ معرفی برترین گیم های رایگان نینتندو سوییچ برویم.

1- Fall Guys

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره بازی Fall Guys در سال 2022 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. خبری که باعث شادی طرفداران شد، این بود که تجربه فال گایز با کنسول نینتندو به‌‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت. مدت زیادی از عرضه Fall Guys نگذشته بود که این عنوان با موج استقبال گیمر‌ها روبرو شد و توانست به یکی از برترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) تبدیل شود. اما آیا فال گایز واقعا ارزش تجربه بالایی دارد؟ باید بگویم  این شما هستید که باید آن را تجربه کنید و با توجه به سلیقه‌تان نظر دهید.

چیزی که حقیقت دارد این است که این گیم هنوز هم جذاب و سرگرم‌کننده است. شما شخصیت (Fall Guy) خود را کنترل می‌کنید و می‌توانید پوسته‌ها، لوازم جانبی و شکلک‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کنید. همچنین بازی‌های مختلفی در فال گایز وجود دارند که می‌توانید به صورت تک‌نفره، با بازیکنان تصادفی و یا حتی با دوستان و افراد خانواده بازی کنید. در نهایت، هدف اصلی برنده شدن هرچه بیشتر در مینی‌‌گیم‌ها و کسب تجربه و به‌دست آوردن Kudos (واحد پول درون بازی)، یا کرون است.

البته ممکن است اگر این بازی را برای مدت طولانی تجربه کنید، احساس تکراری بودن به شما دست دهد. اما Fall Guys که به مهارت خاصی نیاز ندارد، می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند و به همین دلیل هم در لیست بهترین بازی های رایگان نینتندو سوئیچ در سال 2023 قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های جهان

بهترین بازی های PS4

2- Pokemon Cafe Remix

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

در این بخش از فهرست بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ در سال 2023 به معرفی عنوانی متفاوت از فرنچایز Pokemon می‌پردازیم. اگر عاشق ترکیب پوکمون، پازل و بازی‌های رایگان هستید، مطمئناً Pokémon Café ReMix را دوست خواهید داشت. این بازی که قبلاً با نام Pokémon Café Mix شناخته می‌شد، به شما امکان می‌دهد کافه شخصی خود را مدیریت کنید و برای پوکمون‌هایی که به کافه‌تان می‌آیند، غذا و نوشیدنی سرو کنید.

گیم پلی بازی بسیار ساده است؛ شما بیشتر باید به مشتریان خود رسیدگی کنید و غذاهایی را که می‌خواهند برای آنها بیاورید. شما این ظروف را با حل پازل و استفاده از مواد اولیه مناسب درست می‌کنید. اگر یک پوکمون خدمات و کافه شما را دوست داشته باشد، ممکن است حتی به استخدام شما در بیاید و برای شما کار کند.

مسلماً، اگر بیشتر یک بازیکن اهل گیم‌های رقابتی باشید، ممکن است این بازی برای شما مناسب نباشد. اما اگر می‌خواهید یک تجربه متفاوت از پوکمون داشته باشید و خود را با یک بازی جالب سرگرم کنید، پوکمون کافه ریمیکس یکی از برترین گیم های رایگان نینتندو سوئیچ است که حتما باید آن را امتحان کنید. خبر خوب این است که Pokemon Cafe Remix برای گوشی‌های هوشمند هم عرضه شده و همین الان می‌توانید بi صورت رایگان آن را تجربه کنید.

3- Yu-Gi-Oh! Master Duel

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

احتمالاً در گذشته نام مجموعه Yu-Gi-Oh را شنیده باشید! اما آیا می‌دانستید یک بازی‌ از این سری وجود دارد که می‌توانید به‌صورت رایگان روی کنسول خود آن را بازی کنید؟ Yu-Gi-Oh! Master Duel هر نقطه قوتی را که مجموعه بازی‌های Yu-Gi-Oh دارند، به ارمغان می‌آورد! Master Duel قطعا یکی از بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ است که یک تجربه رقابتی و بسیار سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد.

Yu-Gi-Oh!، Master Duel مانند سایر بازی‌های سبک Trading Card به شما امکان می‌دهد تا ترکیب خود را با تعداد زیادی کارت ایجاد کنید. سپس می‌توانید از ترکیب کارت‌های خود در رقابت با بازیکنان دیگر از سراسر جهان استفاده کنید و به رتبه‌های بالاتری برسید. همچنین می‌توانید ترکیب کارت‌های خود را به حالت تک‌نفره ببرید. در این بخش می‌توانید با هوش مصنوعی بازی کنید و با برنده شدن جوایز خوبی کسب کنید.

این گیم واقعا سرگرم‌کننده است، اما نکته اینجاست که از همان ابتدا به همه کارت‌ها دسترسی نخواهید داشت. مانند بسیاری دیگر از بازی‌های این سبک، شما برای اینکه شانس باز کردن چندین کارت را داشته باشید، باید پول بپردازید. علاوه‌بر‌این، برخی از رقابتی‌ترین و قدرتمندترین ترکیب کارت‌ها، به دو یا حتی سه نسخه از یک کارت نیاز دارند که ممکن است به‌دست آوردن آن‌ها برای بسیاری از بازیکنان سخت باشد.

بنابراین، در حالی که Master Duel یکی از بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ است، اما ممکن است پرداخت‌های درون برنامه‌ای کمی تو ذوق بزند. خبر خوب این است که وقتی بازی را شروع می‌کنید، مقدار خوبی از جواهرات (Gem) به شما داده می‌شود. بنابراین امکان آن وجود دارد که بدون صرف هیچ مبلغی، یک ترکیب خوب از کارت‌ها بسازید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023

4- Tetris 99

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

شاید در نگاه اول، ترکیب ژانر‌های بتل‌رویال و تتریس کار جالبی به نظر نرسد. اما Tetris 99 با ترکیب هنرمندانه این دو سبک کاملا خلاف این ادعا را ثابت می‌کند و در بین 9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

تتریس 99 یک ورژن آنلاین از نسخه بازی کلاسیک Tetris است. در این بازی شما با 98 بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازید. گیم‌پلی Tetris 99 مشابه بازی‌های دیگر Tetris است. هدف شما این است که آجر‌ها را به‌صورت درستی در کنار هم قرار دهید تا غیب شوند و نهایتا صفحه را خالی نگه‌دارید. یکی از تفاوت‌های اصلی Tetris 99 این است که شما می‌توانید زباله‌ها را به سمت بازیکنان دیگر بفرستید تا کار آن‌ها سخت‌تر شود.

بخش رقابتی Tetris 99 یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که آن را به یکی از بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ تبدیل کرده است. این بخش باعث می‌شود بازیکنان تجربه جذاب و فانی از این بازی داشته باشند. همچنین بعد از هر پیروزی، احساس بسیار خوبی به شما دست می‌دهد.

با وجود اینکه Tetris 99 یک بازی رایگان است، اما برای تجربه آن باید اشتراک Nintendo Switch آنلاین داشته باشید. اگر قبل از این، اشتراک Nintendo Switch آنلاین را تهیه کرده‌اید، پس به هیچ وجه از تجربه Tetris 99 که یکی از گیم های رایگان نینتندو سوییچ است غافل نشوید.

5- Fortnite

9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ

در رتبه پنجم از فهرست بهترین گیم های رایگان نینتندو سوییچ در سال 2023، بازی فورتنایت قرار دارد که نیاز به معرفی ندارد! این بازی به حدی محبوب شده است که با بسیاری از نام‌ها و شخصیت‌های معروف صنعت سرگرمی مانند آریانا گرانده،‌ فرنچایز Marvel و Dragon Ball همکاری می‌کند.

Fortnite قطعا یکی از بزرگترین بازی‌های مولتی‌پلیر در سبک بتل رویال است که حتما باید آن را تجربه کنید. یکی از دلایل اصلی موفقیت این بازی، رایگان بودن آن است. بازیکنان می‌توانند هر آیتمی که بخواهند، از اسکین‌ و Emote گرفته تا بتل‌پس (Battle Pass) را با داشتن پول‌ رایج درون بازی (V-Buck) بخرند. برای به‌دست آوردن V-Buck دو راه وجود دارد: 1- خرید با پرداخت‌های درون برنامه‌ای 2- انجام چالش‌های درون، برنده شدن در مسابقات و … . البته مهم‌ترین نکته اینجاست که برای تجربه Fortnite به ویباکس نیاز ندارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های اکشن موبایلی

6- Fallout Shelter

9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ

ششمین عنوان از لیست 9 گیم برتر رایگان نینتندو سوییچ نام آشنای Fallout Shelter است. فال اوت شلتر یا فالوت شلتر با سایر بازی‌های فرنچایز Fallout کاملا متفاوت است. بر خلاف بقیه بازی‌های Fallout که معمولا باید به کاوش سرزمین‌های متروکه بپردازید و با کمک اسلحه‌ برای بقا تلاش کنید، در Fallout Shelter شما مسئولیت یک والت (Vault) را بر عهده دارید و باید با کار‌هایی که انجام می‌دهید، افراد داخل آن را شاد و (البته زنده!) نگه دارید.

هر شخصیت در Fallout Shelter مهارت‌های منحصر به ‌فرد خود را دارد و شما باید از آن‌ها کمک بگیرید تا بتوانید هرچه بهتر والت را مدیریت کنید. با توجه به توانایی‌های ویژه و منحصر‌به‌‌فردی که هر شخصیت دارد، می‌تواند به شما برای تولید آب، انرژی و یا سرگرم کردن مردم کمک کند. البته، با توجه به اینکه Fallout Shelter مانند سایر بازی‌های Fallout در یک جهان پسا آخرالزمانی جریان دارد، عده‌ای از افراد هستند که مهارت‌های جنگی خوبی دارند. شما باید از آن‌ها برای جنگیدن با دشمنان و تهدید‌هایی که رخ می‌دهند استفاده کنید.

Fallout Shelter یک بازی اکشن نیست، اما اگر به شبیه‌سازهای مدیریت علاقه دارید و می‌خواهید زمین‌های بایر را کاوش کنید، بازماندگان را زنده نگه دارید و Vault خود را به یک مکان پر رونق تبدیل کنید، این بازی به راحتی می‌تواند شما را سرگرم کند. قطعا اگر علاقه‌مندان به این سبک باشید، Fallout Shelter بهترین گیم های رایگان نینتندو سوییچ است که تا ساعت‌ها پای نینتندو و یا گوشی هوشمند میخ‌کوبتان خواهد کرد.

7- Pokemon Unite

9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ

در لیست بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ یک بازی دیگر از سری محبوب pokemon به چشم می‌خورد. اگر به سبک Pokemon Cafe علاقه‌مند نیستید و به دنبال هیجان بیشتری هستید، پوکمون یونایت شما را به قلب Arena و اکشن می‌برد. Pokemon Unite دقیقا همان چیزی است که از یک بازی اکشن انتظار دارید.

Pokémon Unite یک بازی چندنفره جالب است که در آن شما یک پوکمون را کنترل می‌کنید و به‌صورت آنلاین با بازیکنان دیگر مبارزه می‌کنید. مکانیک بازی بسیار شبیه به بازی‌هایی مانند League of Legends است، بنابراین احتمالاً می‌توانید تشخیص دهید که آیا این بازی برای شما مناسب است یا خیر. روند Pokemon Unite به این شکل است که شما با چهار بازیکن دیگر وارد یک میدان جنگ (Arena) خواهید شد و باید با یک تیم دیگر به مبارزه بپردازید.

سیستم مبارزات کاملاً با بازی‌های اصلی پوکمون متفاوت است. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که پوکمون آتشین شما در برابر پوکمون‌های آب حریف بسیار مؤثر باشد. در عوض، برای شکست دادن حریف باید به مهارت‌ها و  توانایی‌های ویژه خود تکیه کنید.

پوکمون یونایت یکی از برترین بازی‌ های رایگان نینتندو سوییچ در سبک‌ MOBA است که حتما باید آن را تجربه کنید. اگر از طرفداران فرنچایز پوکمون هستید، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آیفون 2023

بهترین بازی های زامبی PS4

8- Super Kirby Clash

9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ

اگر شما هم از طرفداران Kirby باشید و دنبال یک بازی چند نفره هستید که با دوستانتان به تجربه آن بپردازید، Super Kirby Clash جزو 9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ است که می‌تواند شما و دوستانتان را تا ساعت‌ها سرگرم کند.

این بازی رایگان، جانشین معنوی یک بازی 3DS به نام Kirby Clash Deluxe است. شما باید با سه بازیکن دیگر متحد شوید و باس‌های شیطانی بازی را شکست دهید. شما و هم‌تیمی‌هایتان می‌توانید یک نوع کربی با توانایی‌های متنوع و متفاوت را انتخاب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید زمان را متوقف کنید، هم تیمی‌های خود را درمان کنید، یا دمیج زیادی به باس‌ها وارد کنید. در طول ماموریت‌ها، می‌توانید جوایز مختلفی کسب کنید از آن‌ برای بهبود سلاح‌ها و یا باز کردن استفاده کنید. به‌طورکلی، Super Kirby Clash یکی از بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ است که می‌توانید در کنار خانواده و دوستان به تجربه آن بپردازید و لذت ببرید.

9- Rocket League

9 بازی برتر رایگان نینتندو سوییچ

به آخرین عنوان از لیست بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ می‌رسیم که در سال‌های گذشته موفق شده گیمر‌های بسیار زیادی را به خود جذب کند. آیا عاشق فوتبال و ماشین های سریع هستید؟ Rocket League به زیبایی هرچه تمام‌تر این دو را با‌هم ترکیب می‌کند. این بازی رایگان با گیم‌پلی جذاب و فضای شادی که ارائه می‌دهد، از سال 2020 تا الان، یکی از محبوب‌ترین عناوین چند نفره بوده و هست.

قوانین ساده هستند. شما با ماشین مورد علاقه خود وارد یک زمین فوتبال می‌شوید و وظیفه شما این است تا جایی که می‌توانید گل بزنید. فوتبال بازی کردن با ماشین، Rocket League را هم سرگرم‌کننده و هم سخت می‌کند. اما لذتی که بعد از هر بار گل زدن تجربه می‌کنید واقعا وصف‌ناپذیر است.

جمع‌بندی

در دوره‌ای از صنعت گیم قرار داریم که بسیاری از بازی‌های جذاب به‌صورت رایگان قابل تجربه کردن هستند. کنسول نینتندو سوییچ هم از این قاعده مستثنی نیست و گیم‌های رایگان و جذاب زیادی دارد. پیشنهاد می‌کنیم تمام بازی‌های معرفی شده در لیست بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ را امتحان کرده و عناوینی که بیشتر با سلیقه شما مطابقت دارند را انتخاب کنید. البته حواستان را جمع کنید!‌ در بیشتر بازی‌های رایگان، پرداخت‌های درون برنامه‌ای وجود دارند، چرا که راه درآمدزایی این دسته از گیم‌ها همین است.

سوالات متداول

آیا بازی GTA V برای نینتندو سوییچ منتشر شده است؟

خیر، متاسفانه GTA V با کنسول نینتندو سوییچ سازگار نیست. اما Grand Theft Auto: The Trilogy- The Definitive Edition که مجموعه‌ای از نسخه ریمستر شده 3 بازی از سری GTA است، برای نینتندو عرضه شده.

آیا بازی Zelda رایگان است؟

نسخه‌های جدید‌تر Zelda مانند Breathe Of The Wild رایگان نیستند. اما نسخه‌های خیلی قدیمی‌تر این سری مانند The Legend of Zelda NES 1991 و بعضی دیگر از عناوین به‌صورت رایگان در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گیم های رایگان نینتندو سوییچ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر