coinex
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی GT 6T با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 به زودی معرفی خواهد شد

ریلمی GT 6T به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کوالکام در کشور هند، به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی یک نسخه تغییر نام یافته از ریلمی GT Neo 6 SE است.

شرکت ریلمی اعلام کرده که گوشی ریلمی GT 6T را در همین ماه جاری در کشور هند عرضه خواهد کرد. این دستگاه در واقع اولین گوشی‌ای در هند خواهد بود که از پردازنده جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 قدرت می‌گیرد. علاوه بر این، اولین گوشی از سری T در هند خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی GT 6T

همان‌طور که می‌دانید، کوالکام چیپست اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 خود را با عبارت‌های وسوسه‌انگیزی مانند عملکرد قوی، سرعت بالا و بهره‌وری انرژی بهینه تبلیغ کرده است. ریلمی نیز مدعی شده که جی تی 6 تی در تست‌های بنچمارک آنتوتو به امتیاز 1.5 میلیون دست یافته، که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. علاوه بر این، ریلمی گفته است که در گوشی ریلمی جی تی 6T اوج تعهد خود به نوآوری، کیفیت برتر و احترام به مشتری را به نمایش گذاشته است.

ریلمی GT 6T

اگرچه GT 6T اولین گوشی هندی مجهز به Snapdragon 7+ Gen 3 است، اما با گوشی ریلمی GT Neo 6 SE که در چین معرفی شده، کم شباهت نیست. از این رو، می‌توان گفت که ریلمی GT 6T به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از ریلمی جی تی نئو 6 SE در هند خواهد بود.

بنابراین ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 6000 نیت باشد. پردازنده هم که همان اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کوالکام است و سیستم نرم افزاری نیز بر روی اندروید 14 اجرا خواهد شد.

از دیگر مشخصات ریلمی جی تی Neo 6 SE که به احتمال زیاد در نسخه هندی نیز خواهیم دید، می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی و گواهی IP65 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

اگرچه شرکت سازنده، تاریخ عرضه ریلمی GT 6T در هند را دقیقا اعلام نکرده، اما قطع به یقین در ماه جاری شاهد عرضه این گوشی در هند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی GT 6T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر