coinex
راهنمای خرید تکراتو

سونی اکسپریا 10 مارک 6 به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام مجهز می‌شود

سونی اکسپریا 10 مارک 6 با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت. این گوشی به زودی و در همین سال جاری معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود که سونی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود یعنی اکسپریا 1 مارک 6، اکسپریا 5 مارک 6 و اکسپریا 10 مارک 6 در سال جاری رونمایی کند. از میان این سه گوشی، Xperia 10 VI که با اسم رمز parrot شناخته می‌شود، در وب‌سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده و برخی از مشخصات کلیدی آن از جمله نوع پردازنده، مقدار رم و عملکرد کلی فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سونی اکسپریا 10 مارک 6 (Sony Xperia 10 VI)

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت Geekbench، سونی اکسپریا 10 VI با شماره مدل XQ-ES72 به یک تراشه نسبتا قدیمی از کوالکام یعنی Snapdragon 6 Gen 1 مجهز خواهد شد. این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 6.2.2 به ترتیب امیتازهای 934 و 2816 را کسب کرده است. گوشی‌ای که در این تست‌ها مورد آزمایش قرار گرفته از 8 گیگابایت رم و سیستم عامل مبتنی بر اندروید 14 برخوردار بوده است.

سونی اکسپریا 10 مارک 6

با استناد به گزارش‌های قبلی می‌دانیم که Xperia 10 VI در پیکربندی دیگری با 6 گیگابایت رم نیز به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، رندرهای فاش شده، نمایانگر ظاهر دستگاه با دو دوربین در پنل پشت (دوربین اصلی و دوربین فوق عریض) به همراه جک هدفون 3.5 میلی‌متری هستند. متأسفانه درباره سایر مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه هنوز جزئیاتی در دست نیست اما با مروری بر مشخصات نسل قبلی آن می‌توانیم یک تصویر کلی از آنچه که در راه است داشته باشیم.

مشخصات سونی اکسپریا 10 مارک 5

سونی اکسپریا 10 مارک 5 دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 60 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتزی است. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز شده و از 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 (قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق کارت حافظه microSD) بهره می‌برد. منبع تغذیه آن نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر