coinex
راهنمای خرید تکراتو

سونی Xperia 1 VI از نسل قبلی خود ارزان‌تر است!

به تازگی شایعه‌های جدیدی درباره قیمت سونی Xperia 1 VI منتشر شده که نشان می‌دهند احتمالا گوشی جدید سونی ارزان‌تر از نسل قبلی خود باشد.طبق گزارش SumahoDigest، یکی از کاربران ویبو، کدی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد Sony Xperia 1 VI با برچسب قیمت 39990 TWD در تایوان عرضه می‌شود. که در این صورت کاربران می‌توانند با 1227 دلار گوشی جدید سونی را تهیه نمایند. این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا در واقع سونی  Xperia 1 VI نسبت به نسل قبلی خود که Sony Xperia 1 V 1399 دلار در ایالات متحده و 1299 پوند در انگلستان قیمت داشت، افت قیمت 5 درصدی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: برگزیدگان جوایز عکاسی جهان سونی 2024 معرفی شدند؛ تماشا کنید

بر اساس گزارش‌های مختلف، این افت قیمت فقط شامل تایوان نمی‌شود و قرار است در سایر منطق نیز همین اتفاق بیوفتد. انتظار می‌رود این دستگاه اولین بار در یک رویداد برنامه‌ریزی شده برای تاریخ 17 می در چین رونمایی شود.
هنوز اطلاعات دقیقی از سونی Xperia 1 VI در دسترس نیست. با این وجود شایعات زیادی در این باره وجود دارد. ابتدا قرار بود گوشی جدید سونی دارای تنظیمات دوربین سه گانه با سنسورهای Exmor T 48 مگاپیکسلی در تمامی لنزها باشد اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور Exmor T ، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی در راه است. همچنین مشخص شد که این دستگاه بدنه نسل قبلی خود را به همراه دارد.

با کمی موشکافی جزئی شاید بتوان دلیل این ارزانی را کشف کرد؛ چراکه شایعه شده در گوشی اکسپریا 1 VI کیفیت نمایشگر از 4K به 2K کاهش یافته و از نسبت ابعاد 19.5:9، به جای نسبت 21:9 موجود در نسخه قبلی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر