coinex
راهنمای خرید تکراتو

واتساپ یک نوار باز طراحی شده را برای تماس صوتی ارائه می‌دهد

واتساپ تقریبا یک دهه پیش قابلیت تماس صوتی را در برنامه خود ایجاد کرد که تحولی بزرگ در عرصه ارتباطات محسوب می‌شد؛ چرا که کاربران دیگر نیاز به برنامه یا سرویس دیگری برای صحبت کردن با عزیزان خود نداشتند.گرچه امروزه تماس صوتی به یک قابلیت پیش پا افتاده در پلتفرم‌ها تبدیل شده اما این باعث نمی‌شود که توسعه‌دهندگان دست از ارتقا این ویژگی بکشند. واتساپ هم که همیشه در رقابت‌ها پیشتاز است اکنون اعلام کرده که یک نوار باز طراحی شده برای تماس صوتی را آزمایش می‌کند.


بیشتر بخوانید:


عملکرد نوار تماس صوتی واتساپ

این نوار باز طراحی شده تماس صوتی که تاکنون در نسخه بتای WhatsApp برای Android نسخه 2.24.10.18 دیده شده، زمانی که صفحه اصلی تماس را ترک می‌کنید ظاهر می‌شود. در واقع این طراحی به روز شده به جای نشان دادن مدت زمان تماس در نوار بالای برنامه، یک دکمه قطع/لغو صدا و یک دکمه پایان تماس در سمت چپ و راست اضافه می‌کند.

بر اساس اعلام WABetaInfo این ویژگی فعلا در محدوده مشخصی در حال آزمایش است و هنوز مشخص نیست که چه زمان عرضه عمومی می‌شود. در نسخه فعلی هنگامی که می‌خواهید تماس خود را قطع کنید واتساپ از شما می‌خواهد که وارد برنامه شده و اینکار را انجام دهید بنابراین قابلیت جدید و نواری که در بالای صفحه ظاهر می‌شود، مخصوصا هنگامی که خارج از برنامه یا مشغول کار دیگری هستید به کمک شما می‌آید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی نوار باز طراحی شده تماس صوتی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر