coinex
راهنمای خرید تکراتو

کارخانه تولید ربات‌های انسان نما را دیده‌اید؛ تماشا کنید

اخیرا ویدئویی 20 ثانیه‌ای از یک کارخانه‌ی کارخانه تولید ربات‌های انسان نما منتشر شده که واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت. ویدئو مذکور توسط یکی از کاربران یوتیوب به نام ‘meimei4515’ منتشر شده که فرآیند ساخت ربات‌های انسان نما را به نمایش می‌گذارد.در این ویدئو، ردیف‌هایی از ربات‌های انسان نمای زیبایی بر روی استند دیده می‌شوند که مو، پوست و حرکاتی شبیه به انسان و مجری‌های واقعی دارند؛ بطوریکه اگر بدن آنها کامل بود شبیه به رقصنده‌های رباتیک به نظر می‌رسیدند.


بیشتر بخوانید:


کارخانه تولید ربات‌های انسان نما

هرچند اطلاعات زیادی درباره‌ی این فیلم موجود نیست، اما با بررسی برخی جزئیات به نظر می‌رسد این کارخانه متعلق به شرکت چینی ExRobots باشد که در زمینه ساخت ربات‌های انسان نما و ربات‌های هوشمند برای نهادهای دولتی، موسسات پزشکی و صنایع خدمات خرده فروشی فعالیت می‌کند.

از آنجایی که ربات‌هایی که در این ویدئو دیده می شوند بسیار زیبا و بی نقص هستند، برخی از کاربران به اشتباه فکر می‌کنند، آنها برای شریک عاطفی بودن ساخته شده‌اند. اما در واقع ربات‌هایی که این شرکت تولید می‌کند به منظور ارائه خدمات راهنمایی و شبیه به آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صنعت تولید ربات‌های انسان نما در سال 2024 پیشرفت‌های چشمگیری داشته و به شدت مورد توجه شرکت‌های چینی و آمریکایی قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود این صنعت با ترکیب هوش مصنوعی، تغییرات بالقوه‌ای در فعالیت‌های اجتماعی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: newatlas

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر