coinex
راهنمای خرید تکراتو

سونی اکسپریا 1 مارک 6 با سیستم دوربین سه‌گانه به بازار عرضه خواهد شد

سونی اکسپریا 1 مارک 6 از یک ماژول دوربین سه‌گانه با سه لنز سونی برخوردار خواهد بود. این ماژول دوربین‌های اصلی، فوق عریض و تله فوتو را شامل می‌شود.

شرکت سونی، تاریخ عرضه اکسپریا 1 مارک 6 را برای 15 مه برنامه‌ریزی کرده و تا این تاریخ تنها چند روز دیگر باقی مانده است. البته این اعلامیه رسما منتشر نشده اما در چند روز اخیر بسیاری از مشخصات کلیدی این دستگاه از جمله اطلاعات مربوط به دوربین‌ها، به لطف تصاویر تبلیغاتی، فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین سونی اکسپریا 1 مارک 6

اخیرا افشاگری به نام HT Felix اطلاعاتی را منتشر کرده و در آن از تمام سنسورهای دوربین Sony Xperia 1 VI پرده برداشته است. جالب است بدانید که طبق گفته این افشاگر، سونی Xperia 1 VI و سونی Xperia 10 VI از حسگرهای دوربین یکسان اما با کاربرد متفاوت برخوردار خواهند بود. شرح کلی سنسورها و کاربرد آنها در اکسپریا 1 VI به شکل زیر است:

سونی اکسپریا 1 مارک 6

  • دوربین اصلی 24 میلی‌متری 48 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT800) با سنسور 1/1.4 اینچی
  • دوربین فوق عریض 16 میلی‌متری 50 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT600) با فرمت اپتیکال ½ اینچ
  • دوربین تله فوتو 85-170 میلی‌متری 50 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT500) با سنسور 1/2.9 اینچی

در بین این سه دوربین، دوربین‌های فوق عریض و تله فوتو نسبت به دوربین‌های 12 مگاپیکسلی نسل قبلی، ارتقا قابل توجهی داشته‌اند. در مقابل، اکسپریا 10 VI نیز از لنزهای LYT600 و LYT500 در دوربین‌های اصلی و فوق عریض خود استفاده خواهد کرد. البته گفته می‌شود که پوشش Zeiss T در انحصار Xperia 1 VI باقی خواهد ماند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که Xperia 1 VI از یک صفحه نمایش اولد با نسبت تصویر 19.5:9 برخوردار باشد؛ این یعنی یک تغییر و پرش قابل توجه نسبت به صفحه نمایش باریک 21:9 اکسپریا 1 مارک 5. ظاهرا قرار است که این نمایشگر 1.5 برابر روشن‌تر از نسل قبلی باشد.

همچنین تصاویر تبلیغاتی به یک سیستم اتلاف حرارت بهبود یافته اشاره دارند که احتمالا کمک بزرگی برای کاربران هنگام استفاده از دوربین در فضاهای باز خواهد بود. در پایان بهتر است به این نکته اشاره کنیم که تمام این اطلاعات از سوی افشاگران پخش شده و هیچ منبع رسمی از طرف شرکت سونی آنها را تایید نکرده است؛ بنابراین ممکن است که در زمان عرضه با مشخصات متفاوتی روبرو شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر