coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شایعه: جزئیات نمایشگر و دوربین گوشی هوشمند آنر 200 پرو فاش شد

اخبار حول و حوش گوشی‌های جدید آنر زیاد است. دیروز رندرهایی از گوشی هوشمند آنر 200 پرو فاش شد و امروز خبر فیک بودن آن به بیرون درز کرد. شایعه‌های دیگر هم پیرامون معرفی آنر 200 میچرخد که قرار است به زودی معرفی شود.در میان این خبرها، شایعه‌ی دیگری منتشر شده که ادعا می‌کند جزئیات نمایشگر و دوربین گوشی هوشمند آنر 200 پرو را فاش کرده است.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


جزئیات نمایشگر و دوربین گوشی هوشمند آنر 200 پرو

براساس اطلاعاتی که این افشاگری مشخص کرده، انر 200 پرو مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن 1.5K خواهد بود که دوربین سلفی را در یک پانچ‌هول تکی در قسمت بالا جای داده است. یکی دیگر از جزئیاتی که به آن پرداخته شده، منحنی‌های ظریف صفحه نمایش است که بی شباهت به 100 پرو نیست.

شایعه: جزئیات نمایشگر و دوربین گوشی هوشمند آنر 200 پرو فاش شد

همچنین گزارش شده که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با استابیلایزر تصویر اپتیکی (OIS) در کنار یک لنز تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکی 2.5 برابر و قابلیت زوم دیجیتال 50 برابر در کنار هم مجموعه‌ای فوق‌العاده را ایجاد کرده‌اند؛‌ دیدن این ویژگی‌ها ما را یاد پرچمدارانی می‌اندازد که بسیاری از آنها جزء بهترین گوشی های 2024 هستند.

وقتی صحبت یک پرچمدار در مین باشد، تراشه‌ای جزء کوالکوم اسنپدراگون قدرتمند 8 نسل 3 تصور نمی‌شود. انتظار می‌رود گوشی‌های سری 200 تا پایان ماه می معرفی شوند.

*عکس تزئینی است و ممکن است با طراحی های بعدی مغایرت داشته باشد

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر