coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر رسمی گوشی هوشمند X100S ویوو به طراحی ظریف آن اشاره دارد؛ تماشا کنید

تصاویر رسمی گوشی هوشمند X100S ویوو منتشر شد. در حالی که X100 با چیپست Dimensity 9300 عرضه شده بود، انتظار می‌رود X100s به عنوان جانشین از چیپست Dimensity 9300 Plus   استفاده کند. ویوو در تصاویر رسمی گوشی هوشمند X100S یکی از بهترین گوشی های 2024 بیشتر بر میزان ضخامت آن مانور داده است. شاید با خودتان فکر کنید چرا باید این میزان توجه به میزان ضخامت وجود داشته باشد. در این تصاویر ویوو به شما پاسخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


تصاویر رسمی گوشی هوشمند X100S ویوو

از آنجایی که پرچمداران حال حاضر اکثر بالای 8 میلی‌متر ضخامت دارند، کم بودن عرض پرچمدار X100S یک ویژگی بزرگ محسوب می‌شود. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند متوجه شدند که دستگاه‌های جدید به طرز ناخوشایندی ضخیم هستند. به همین جهت ویوو سعی کرده پرچمدار جدیدش را ظریف‌تر عرضه کند.

در مقایسه با گوشی پیشین، vivo X100، که یک سال پیش عرضه شد و ضخامت آن 8.5 میلی‌متر می‌رسید، vivo X100s دارای طراحی نازک‌تری با ضخامت 7.8 میلی‌متر است. این اختلاف در ضخامت باعث خوش‌دست‌تر شدن آن شه و حس خوشآیندی دارد. حتی اگر دوربین‌هایش به کیفیت نسخه اولترا نباشند.

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی استفاده از نمایشگر‌های منحنی را کنار گذشاته و به استفاده از صفحه‌ نمایش‌های صاف و تخت کرده‌اند. ویوو نیز در تولید X100S همین سیاست را پیش گرفته و آن را با صفحه تخت عرضه خواهد کرد

در گوشی vivo X100، از یک نمایشگر منحنی استفاده شده بود، اما مدل جدید، vivo X100s، نمایشگری صاف دارد. این تصمیم به کاهش ضخامت دستگاه کمک می‌کند. بنابراین، با این انتخاب، vivo به روند استفاده از نمایشگرهای صاف در مدل‌های سری X خود پیوسته است، زیرا مدل X90s پیشتر با یک نمایشگر منحنی عرضه شده بود.

تصاویر رسمی از گوشی هوشمند X100s که انتظار می‌رود یکی از بهترین گوشی های ویوو 2024 باشد، حداقل دو گزینه رنگی را نشان می‌دهد و پشت گوشی را با آن ماژول بزرگ دوربین به نمایش می‌گذارند. در حالی که دکمه‌های ترکیبی خاموش/ روشن و کم و زیاد صدا در قسمت راست دستگاه دیده می‌شوند

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر