coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت کارخانه فیدلیتی پرایم به شدت افزایش یافت

بهمن موتور در بخشنامه‌های جدید قیمت کارخانه فیدلیتی پرایم را به شدت افزایش داده است. این افزایش قیمت برای هردو مدل 5 و 7 نفره لحاظ شده است.

بهمن موتور بارها بدون اینکه مجوزی داشته باشد و حتی اطلاع‌رسانی کند، قیمت محصولاتش را افزایش داده است. در آخرین بخشنامه‌های فروش این شرکت، قیمت کارخانه فیدلیتی پرایم در هردو مدل 5 و 7 نفره به شدت افزایش یافته و متقاضیان با چالشی جدید روبرو شده‌اند. این خودرو پیش‌‎تر به همراه دیگنیتی پرستیژ افزایش قیمت را تجربه کرده و متقاضیان را با مشکلاتی در تأمین مبلغ مورد نیاز مواجه ساخته است.

البته ایران خودرو نیز به عنوان یکی از شرکت‌های مونتاژکننده خودروهای چینی در کشور، چندی پیش قیمت محصولات هایما را افزایش داده بود. این شرکت در اطلاعیه خود اشاره کرد که این افزایش قیمت به هزینه‌های جاری و دولتی مانند اسقاط بوده و شاید بهمن موتور نیز دلیل افزایش قیمت فیدلیتی پرایم را همین مورد برشمرد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 23 اردیبهشت 1403 [قیمت روز خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و اینرودز]

افزایش قیمت کارخانه فیدلیتی پرایم

بهمن موتور با افزایش قیمت فیدلیتی پرایم در هردو مدل 5 و 7 نفره حاشیه‌ساز شد و مشتریانی که در طرح‌های این شرکت برای تحویل فیدلیتی شرکت کرده باید مبلغ بیشتری پرداخت کنند.

با توجه به موردی گفته شد باید بدانید که قیمت فیدلیتی پرایم 5و 7 نفره به اندازه 66 میلیون تومان افزایش داشته است.

نام خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
فیدلیتی پرایم ۵ نفره ۱,۳۴۲,۸۰۰,۰۰۰ ۱,۴۰۸,۹۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم ۷ نفره ۱,۳۴۷,۱۰۰,۰۰۰ ۱,۴۱۳,۷۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی و آپشن های فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای مونتاژی کشور است که در بحث مشخصات فنی و آپشن دست پری دارد. در کاتالوگ زیر تمامی موارد مربوط به مشخصاتی و امکانات رفاهی و ایمنی فیدلیتی پرایم درج شده است:

افزایش قیمت کارخانه فیدلیتی پرایم

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص افزایش قیمت فیدلیتی پرایم چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر