coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سقف هر کارت آزاد سوخت چقدر است؟

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت سقف هر کارت آزاد سوخت را مشخص کرد. براساس اعلام وی هرکارت آزاد تا سقف 7000 لیتر یا به تعداد 255 بار قابل استفاده است.

بر اساس اعلام سخنگوی صنف جایگاه‌داران هر کارت آزاد سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، امکان سوخت‌گیری تا سقف 7000 لیتر در شبانه روز و یا با تعداد دفعات سوخت‌گیری 255 بار را دارد.

بیشتر بخوانید:نماینده مجلس: سه نرخی شدن بنزین منتفی است

رضا نواز توضیح داد:«اگر در مراجعاتی مردم دیدند جایگاهی عنوان می‌کند، کارت آزاد در اختیار ندارد، گزارش دهند.البته امکان سوخت‌گیری با آن کارت تا بعد از ۱۲ شب یعنی شروع شبانه‌روز بعدی، وجود ندارد؛ از این رو برخی جایگاه‌ها که کارت آزاد آنها در مراجعات مکرر مردمی، دیگر امکان سوخت‌گیری ندارد، ممکن است به مراجعه کننده اعلام کنند کارت آزادی نداریم.»

وی افزود:«تا پایان بهار، پیش‌بینی می‌شود که تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به کارت‌خوان‌های سیار مجهز شوند،درحال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد سوخت‌گیری در جایگاه‌ها با کارت سوخت شخصی صورت می‌گیرد. از سوی دیگر نزدیک به‌ ۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور به کارتخوان‌های سیار مجهز شده‌اند.»

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت از مردم خواست از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند تا کارت آزاد جایگاه‌ها برای مواردی که به هر دلیل کارت سوخت به همراه ندارد باقی بماند. وی در پایان خاطرنشان کرد:«نتیجه این کار یعنی استفاده از کارت سوخت شخصی به نفع خود مردم خواهد بود، هم از ازدیاد صف در زمان سوخت‌گیری به دلیل تعدد تقاضای کارت آزاد جلوگیری می‌کند و هم ظرفیت سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌ها برای مردمی باقی می‌ماند که به هر دلیل کارت سوخت شخصی به‌همراه ندارند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سقف هر کارت آزاد سوخت چیست؟لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر