coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ثبت نام 14 خودرو وارداتی آغاز شد؛ عرضه خودروهای ژاپنی و کُره ای

ثبت نام 14 خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با جولان خودروهای ژاپنی آغاز شد. قیمت برخی از خودروها قطعی و برخی دیگر علی‌الحساب است.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، عرضه 14 خودرو وارداتی از برندهای معتبر ژاپنی و کره‌ای را آغاز کرد. در لیست 14گانه خودروهای وارداتی جدید، نام تویوتا بیش از دیگر خوذروسازان به چشم می‌خورد و سه شرکت معین خودرو ایرانیان، برساوش و آریاکار، مسئول واردات خودروهای این برند دوست‌داشتنی به ایران هستند.

قیمت 4 خودرو وارداتی به صورت قطعی اعلام شده اما قیمت 10 خودرو دیگر به صورت علی‌الحساب در مبادی ورودی است. ثبت نام 14 خودرو وارداتی که نامشان به همراه قیمت در پایین آمده است، از امروز دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مالک یک دستگاه از این 14 خودرو شوند.

بدیهی است که با توجه به سابقه عرضه خودروهای وارداتی و در زمان موعد تحویل خودروها، برخی از خریداران اقدام به فروش آنها کرده و قیمت را تا چندبرابر قیمت خریداری شده درنظر می‌گیرند. حتی قبل از تحویل خودرو ممکن است فروش حواله‌ خودروهای وارداتی نیز در پلتفرم‌های مختلف دیده شود.

بیشتر بخوانید: مدیر سامانه یکپارچه: خودرو های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد

ثبت نام 14 خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه آغاز شد

افرادی که در اولویت خرید خودروهای وارداتی قرار داشته و پیش‌تر اقدام به ثبت‌نام کرده بودند، از امروز دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی در این دروه 3 روزه است و متقاضیان تنها تا دقایق پایانی روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که قیمت 10 خودرو قطعی اعلام نشده و فقط قیمت علی‌الحساب در بخشنامه فروش آمده است.

ثبت نام 14 خودرو وارداتی در سامنه یکپارچه آغاز شد

در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی، خودروهایی از برندهای معتبر خارجی مانند تویوتا، هیوندای، کیا موتورز، اشکودا، نیسان و هوندا برای فروش آمده هستند. این برندها توسط شرکت‌های معین خودرو ایرنیان، تجارت و پشتیبانی کرمان موتور، برساوش، آذر یورد سال، کوشا خودرو، آمیتیس خودرو و پارس ساتر هوشمند به کشور وارد شده‌اند.

دست پُرتر در این دوره فروش خودروهای وارداتی را برند محبوب و پراُبُهت تویوتا دارد و سهم شرکت معین خودرو ایرانیان نیز بیش از شرکت‌های دیگر است. پس از آن شرکت‌های برساوش و آرکار قرار گرفته و دیگر شرکت‌های ذکر شده، فقط یک مدل خودرو را به کشور وارد کرده‌اند. در جدول زیر لیست خودروهای وارداتی به همراه شرکت واردکننده و قیمت خودروها آمده است:

نام خودرو شرکت عرضه کننده قیمت در مبادی ورودی (تومان)
هیوندای کونا تجارت و پشتیبانی کرمان موتور (KTL) ۲.۰۴۹.۶۶۰.۰۰۰ (قطعی)
تویوتا لوین ۱.۲ لیتری توربو برساوش ۲.۰۶۹.۴۴۰.۰۰۰ (قطعی)
تویوتا لوین هیبرید برساوش ۱.۹۷۳.۶۴۰.۰۰۰ (قطعی)
هوندا وزل معین خودرو ایرانیان ۲.۰۳۵.۹۰۰.۰۰۰ (قطعی)
تویوتا لوین ۱.۲ لیتری توربو معین خودرو ایرانیان ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
تویوتا لوین هیبرید معین خودرو ایرانیان ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو معین خودرو ایرانیان ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
تویوتا کرولا هیبرید معین خودرو ایرانیان ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
کیا K5 توربو کوشا خودرو ۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
هوندا سیتی آذر یورد سال ۱.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری آریا کار ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
تویوتا لوین هیبرید آریا کار ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
اشکودا سوپرب پارس ساتر هوشمند ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)
نیسان سیلفی آمیتیس خودرو ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (علی‌الحساب)

بیشتر بخوانید:

آیا شما از متقاضیان خودروهای وارداتی در این دوره هستید؟ اگر تجربه‌ای از خرید در سامانه یکپارچه دارید لطفاً با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر