coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز بدون محدودیت [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو، طرح فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز را بدون محدودیت در ثبت‌نام آغاز کرد. این طرح به صورت نقدی است و خودرو با قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

طرح فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری 85گانه و بدون محدودیت آغاز شد. آریسان 2 که جانشین آریسان 1 است و توسط ایران خودرو متحول شد، با هدف ثبت‌نام در نمایندگی و عرضه به مشتری واقعی در این طرح فروش حاضر است. موعد تحویل خودرو پس از ثبت‌نام و واریز وجه خودرو 90 روزه است.

آریسان 2 نسبت به نسخه اولیه تحولات بسیاری را تجربه کرد. به عنوان مثال در نسخه اول وانت بار ایران خودرو، موتور بکار گرفته شده همان موتور پیکان و بسیار تعجب‌برانگیز بود. اما در نسخه دوم موتور ارتقایافته و موتور پژو بر روی آن سوار شده است. این خودرو همچنین از لخاظ آپشن و راحتی استفاده نیز تغییرات بسیار زیادی داشته و در مدل 1403 نیز به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید HEV [+ قیمت]

جزئیات طرح فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز

ایران خودرو، طرح فروس نقدی ریسان 2 دوگانه سوز با استانداردهای 85گانه 1403 را با موعد تحویل 3 ماهه آغاز کرد. قیمت آریسان 2 دوگانه سوز در بخشنامه فروش ایران خودرو برابر با 413 میلیون و 900 هزار تومان است که به دلیل همین استانداردها افزایش یافته است.

خودرو در 4 رنگ اصلی نفره‌ای متالیک، مشکی متالیک، سفید و خاکستری متالیک عرضه شده است و مشتریان می‌توانند در زمان ثبت‌نام و واریز وجه، رنگ خودرو را نیز برحسب علاقه و سلیقه انتخاب کنند.

جزئیات طرح فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شم درخصوص جدیدترین طرح فروش وانت آریسان 2 ایران خودرو چیست؟ لطفاض نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر