coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط پیش فروش اطلس و سهند سایپا ؛ فروش فوری نیسان وانت لغو شد

شرکت سایپا با ارسال بخشنامه‌ای جدید، شرایط پیش فروش اطلس و سهند و همچنین شرایط فوری و نقدی نیسان وانت زامیاد را اعلام کرد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات شرکت سایپا به اطلاع همه متقاضیان خودرو می‌رساند که شرایط پیش فروش اطلس و سهند به عنوان دو خودرو جدید این شرکت در کنار شرایط فروش فوری و نقدی وانت نیسان آبی اعلام شده است. مطابق انتظار قیمت اطلس G و قیمت سهند S با توجه شرایط پیش‌فروش، به صورت علی‌الحساب است و مابقی بهای خودرو در موعد تحویل و به نرخ روز با مشتری حساب می‌شود.

در طرح فروش جدید محصولات سایپا ، همه می‌توانند ثبت سفارش کنند و این طرح ربطی به سامانه یکپارچه ندارد. از این رو قطعاً تقاضا برای دو خودرو جدید سایپا بسیار بالا خواهد بود. ضمناً این طرح ویژه همه مشمولین عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده است و به نظر می‌رسد که سایپا تیراژ تولید بسیار بالایی را برای این خودروها در نظر گرفته است.

اما در شریط فوری و نقدی نیسان آبی ذکر شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از 3 مدل عرضه شده در این طرح را انتخاب و چون طرح نقدی است، مشتری باید تمامی بهای خودرو را پرداخت کند. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش سایپا و طرح فروش زامیاد همراه ما باشید.

به‌روزرسانی خبر: طبق اطلاعیه سایپا، طرح فروش فوری و نقدی کامیونت نیسان که قرار بود از فردا 26 اردیبهشت ماه آغاز شود، لغو شده و فقط فرش سهند و اطلس در برنامه فروش فعال است.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید HEV [+ قیمت]

جزئیات شرایط پیش فروش اطلس و سهند

مطابق بخشنامه فروش سایپا، به اطلاع تمامی متقاضیان و نمایندگی‌های فروش می‌رساند که شرایط پیش فروش برخی از محصولات سایپا و پارس خودرو که اشاره به دو خودرو سهند S و اطلس G دارد در سامانه فروش محصولات شرکت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ اجرایی خواهد شد.

هردو خودرو ذکر شده برای تمامی متقاضیان طرح فروش عادی، طرح حمایت از حانواده و جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده عرضه خواهند شد. فلذا متقاضیان باید مبلغ پیش پرداخت اطلس G معادل 202 میلیون تومان و مبلغ پیش پرداخت سهند S معادل 231 میلیون تومان را در هنگام ثبت‌نام پرداخت کنند. بدیهی‌ست که به علت شرایط پیش‌فروش، مابقی قیمت خودرو باید در موعد تحویل و به نرخ روز به حساب شرکت واریز شود.

لازم به ذکر است که طبق بخشنامه فروش، موعد تحویل سهند و اطلس هفته چهارم دی الی اسفند 1403 خواهد بود.

جزئیات شرایط پیش فروش اطلس و سهند
شرایط پیش فروش اطلس و سهند

شرایط فروش فوری نیسان وانت زامیاد

پیرو بخشنامه فروش سایپا، به اطلاع تمامی نمایندگی‌های فروش مجاز و متقاضیان طرح فروش عادی، خودروهای فرسوده و طرح جوانی جمعیت می‌رساند که فروش فوری و نقدی وانت نیسان آبی از شرکت زامیاد در سامانه فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ اجرایی خواهد شد.

این طرح شامل فروش سه مدل نیسان آبی (کامیونت نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD، کامیونت نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVPD و کامیونت نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیک SPVD) است. قیمت نیسان آبی و جزئیات بخشنانه فروش زامیاد مطابق تصویر زیر است:

جزئیات شرایط پیش فروش اطلس و سهند

زمان ثبت‌نام در هردو طرح فروش محصولات سایپا و زامیاد

برای هردو طرح فروش، متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 رأس ساعت 10 صبح برای ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و پیشنهاد می‌کنیم که از روز ذکر شده و آغاز سفارش‌گیری، سرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید.

فروش کامیونت نیسان لغو شد

شرکت سایپا، در خصوص لغو طرح فروش نیسان آبی بیان کرد که در راستای کاهش بار ترافیکی سایت ثبت‎نام محصولات سایپا و بهره‌مندی هرچه بهتر متقاضیان دیگر محصولات این شرکت، طرح فروش تجاری وانت نیسان به زمان دیگری موکول می‌شود. بدیهی است که در صورت انتشار برنامه فروش جدید نیسان وانت آن را به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

جزئیات شرایط پیش فروش اطلس و سهند

بیشتر بخوانید:

آیا شما تمایل به شرکت در طرح جدید محصولات خانواده سایپا و زامیاد دارید؟ آیا سهند و اطلس می‌توانند جانشین‌های خوبی برای خودروهای ساینا و کوییک باشند؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر