coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر واقعی پرچمداران گوگل لو رفت

گوگل پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL در تصاویر واقعی لو رفتند. ماه گذشته، فقط تصاویری از گوگل پیکسل 9 پرو فاش شده بود؛ اما در تصاویری که به تازگی توسط همان منبع لو رفته، دیگر پرچمداران گوگل یعنی پیکسل 9 و پیکسل 9 XL نیز حضور دارند.شاید تابحال با اسم پیکسل ۹ پرو XL  مواجه نشده یا جایی آن را ندیده باشید؛ به این دلیل است که هنوز این اسم به تائید گوگل نرسیده. با اینحال این شرکت تاکید دارد که امسال سه پرچمدار با طراحی مشابه عرضه کند.


پیکسل 9 جانشین پیکسل 8 خواهد بود، پیکسل 9 پرو XL جانشین پیکسل 8 پرو خواهد بود و پیکسل 9 پرو نیز با مشخصات مشابه XL اما اندازه‌ای مانند پیکسل 9 عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


پرچمداران گوگل ب زوم اپتیکال 5 برابری مجهزند

نمونه اولیه پیکسل 9 که در این تصاویر دیده می‌شود دارای 12 گیگابایت رم است، در حالی که دو مدل دیگر 16 گیگابایت رم دارند. هر سه دستگاه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند. توجه داشته باشید که ممکن است این اعداد در نسخه نهایی متغیر باشند. گزینه‌ای که تقریبا به قطعیت رسیده صفحه نمایش است که احتمالا ثابت خواهد بود. به این ترتیب پیکسل 9 مجهز به صفحه نمایشی به اندازه 6.24  اینچ، پیکسل 9 پرو در اندازه 6.34 اینچ و پیکسل 9 پرو XL 6.73 اینچ خواهند داشت.

تصاویر واقعی پرچمداران گوگل لو رفت

از نظر اندازه، پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو یکسان هستند، اما تفاوت در صفحه نمایش به دلیل وجود حاشیه‌های بزرگتر در مدل 9 است. پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL هر دو دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت هستند. پیکسل 9 به طور معمول از دوربین اصلی و اولترا واید استفاده خواهد کرد، در حالی که دو مدل دیگر علاوه بر این‌ها مجهز به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی برای زوم اپتیکال 5 برابری نیز هستند.

 

هر سه پرچمداران گوگل از پردازنده Tensor G4 گوگل بهره می‌برند و در حالی که مدل‌های پرو از فناوری UWB پشتیبانی می‌کنند، مدل پایه این ویژگی را ندارد. همانطور که در تصاویر لو رفته مشاهده می‌کنید، طراحی جدید خانواده پیکسل 9، ظاهر ‘ویزر’ (visor) لبه به لبه در پشت را برای جزیره دوربین حذف و قاب را کاملاً مسطح کرده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر