coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش نقدی و اقساطی تیگو ۸ پرومکس [+ جزئیات و قیمت]

شرکت مدیران خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی تیگو ۸ پرومکس را اعلام کرد. همچنین برای این طرح دو روش فروش عادی و جایگزینی نیز درنظر گرفته شده است.

در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات مدیران خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی تیگو ۸ پرومکس اعلام شده است که متقاضیان می‌توانند در قالب دو طرح عادی و جایگزینی در آن شرکت کنند. مدیران خودرو یکی از شرکت‌هایی است که معمولاً برای خوردوهای مونتاژی‌اش شرایط فروش نقدی و اقساطی را چاشنی کار می‌کند تا بتواند بدین‌وسیله هم فروش خوبی را تجربه کرده باشد و هم محبوبت بیشتر پیدا کند.

تیگو ۸ پرومکس یک شاسی‌یلند دو دیفرانسیلی جذاب و پرابهت است که در بین کراس‌اوورهای مونتاژی در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد. خرید این خودرو اما برای هرکسی مقدور نیست، چرا که قیمت تیگو ۸ پرومکس فاصله‌ای با 3 میلیارد تومان ندارد و غیراز قیمت خودرو، هزینه‌های نگهداری آن نیز به شدت بالاست.

لازم به ذکر است که در طرح فروش نقدی تیگو ۸ پرومکس ، متقاضی می‌بایست کل بهای خودرو را پرداخت و در طرح فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس ، بخشی از مبلغ خودرو واریز و باقی‌مانده در اقساط مشخص باید پرداخت شود. جزئیات طرح فروش تیگو ۸ پرومکس را می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید HEV [+ قیمت]

شرایط فروش نقدی و اقساطی تیگو ۸ پرومکس

ثبت نام در طرح فروش Tiggo 8 Pro MAax IE از ساعت 15 امروز سه‌شنبه، 25 اردیبهشت 1403 آغاز می‌شود. اما مانند اکثریت طرح‌های فروش مدیران خودرو، این خوردو نیز به صورت حضوری و از طریق مراجعه به نمایندگی‌های فروش به عرضه می‌شود.

قیمت تیگو ۸ پرومکس 2 میلیاردو 609 میلیون تومان است و متقاضیان باید این مورد رادر نظر بگیرند. لازم به ذکر است که پس واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت‌نام مشتری می‌تواند خودرو خود را با موعد 45 روز کاری تحویل بگیرد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی تیگو ۸ پرومکس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش تیگو 8 پرو مکس چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر