coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ارتباط دائمی یا هرج‌ومرج دائمی؟ پورتال نیویورک به دوبلین بسته شد!

پورتال نیویورک به دوبلین که قرار بود ارتباط ویدئویی دائمی بین این دو شهر را فراهم کند، به‌دلیل بروز رفتارهای ناشایست به‌طور موقت متوقف شد. این پورتال‌ها که به تازگی در این دو شهر نصب شده بودند، به ساکنان اجازه می‌دادند تا به صورت عمومی و پیوسته با یکدیگر ارتباط تصویری برقرار کنند.در ابتدا، شهروندان با علاقه و خوش‌بینی از این پورتال‌ها استقبال کردند و با نصب تابلوهای خوش‌آمدگویی سعی در ایجاد روابط دوستانه داشتند. اما به مرور زمان، اوضاع تغییر کرد و شاهد رفتارهای نامناسبی از سوی برخی افراد بودیم. به گزارش منابع خبری، برخی از افراد با انجام رفتارهای ناشایست مثل برهنه شدن در مقابل دوربین، سعی در جلب توجه داشتند.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

پورتال نیویورک به دوبلین به تعطیلات رفت!

یکی از موارد گزارش شده حاکی از آن است که شخصی از دوبلین، تصاویری از حملات یازدهم سپتامبر را از طریق پورتال به نیویورک نشان داده است. این رفتارها باعث شد که مقامات هر دو شهر تصمیم بگیرند تا این پروژه را موقتاً متوقف کنند تا بتوانند راه‌حل‌های مناسبی برای کنترل این وضعیت بیابند.

سخنگوی شورای شهر دوبلین در گفت‌وگو با رسانه‌ها تأیید کرد که علی‌رغم تعداد زیادی از تعاملات مثبت، برخی رفتارهای نامناسب نیز مشاهده شده است. او افزود که برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده، اقدامات فنی لازم در دستور کار قرار دارد، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر