coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین بروزرسانی نرم‌افزاری گوگل پیکسل 8a با قابلیت تولید والپیپر هوشمند منتشر شد

اولین بروزرسانی نرم‌افزاری گوگل پیکسل 8a مبتنی بر هوش مصنوعی منتشر شد. از عمر عرضه جهانی این گوشی تنها یک هفته می‌گذرد با اینحال گوگل تصمیم گرفته با ارائه تنها یک هفته پس از عرضه جهانی، اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کرد. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید شامل پچ امنیتی اندروید ماه می 2024، یک قابلیت هوش مصنوعی و بهبودها و رفع اشکالاتی می‌شود. که در اولین روز کنفرانس Google I/O 2024 ارائه شد.

اولین بروزرسانی نرم‌افزاری گوگل پیکسل 8a فقط 189 مگابایت حجم دارد و پچ امنیتی اندروید ماه می 2024 را به همراه دارد. اگرچه این به‌روزرسانی کوچک است، اما یکی از ویژگی‌های مهمی که اکنون پیکسل 8a داراست، قابلیت تولید والپیپر با استفاده از هوش مصنوعی گوگل است.


بیشتر بخوانید:


بروزرسانی نرم‌افزاری گوگل پیکسل 8a

همانطور که از نامش پیداست، این ویژگی از هوش مصنوعی برای ایجاد والپیپر استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند تم‌ها و کلمات کلیدی را انتخاب کنند تا والپیپرهای سفارشی‌سازی شده‌ای ایجاد کنند. این ویژگی اولین بار در Google I/O سال گذشته معرفی و ابتدا برای سری پیکسل 8 ارائه شد. این ویژگی تاکنون منحصراً برای پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو بود، اما اکنون کاربران پیکسل 8a نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

بروزرسانی نرم‌افزاری گوگل پیکسل 8a

با این ویژگی جدید، پیکسل 8a یک قدم به سری پرچم‌دار پیکسل 8 نزدیک‌تر می‌شود. این دستگاه از همان چیپست Tensor G3 که در پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو استفاده شده، بهره می‌برد. گوگل همچنین ویژگی‌های دوربین هوش مصنوعی از جمله Magic Editor، Best Take و Audio Magic Eraser را به پیکسل 8a اضافه کرده که آن تبدیل به یکی از بهترین گوشی های 2024 می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یکی از بهترین های جهان پیکسل 8a

    پاسخ