coinex
otetmarket
propification.com

کاهش ساعت کاری کارمندان تصویب شد

دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کرد. طبق تصمیمات جدید ابتدا مقرر شده تا کارمندان دولت 40 ساعت در هفته کار کنند ولی این موضوع فعلاً به نتیجه نهایی نرسیده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان به 40 ساعت در هفته موافقت کرده است. ساعت کاری دولتیان پیش‌تر 44 ساعت در هفته بود و در بررسی‌های پیشین تصمیم بر این شد که این مقدار به 42 و نیم ساعت تغییر پیدا کند. اما با اعلام رسمی نایب رئیس مجلس، در نهایت دولت با 40 ساعت کار کارمندان موافقت کرد.

اما در ادامه جلسه امروز صحن علنی مجلس، این طرح موافق و مخالفانی داشت که در نهایت دوگانگی در تصمیم بازهم موضوع ساعت کاری کارمندان را به تعویق انداخت.

به‌روزرسانی خبر: در صحن علنی مجلس امروز چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 نمایندگان مجلس به کاهش ساعات کاری کارمندان تا 40 ساعت در هفته رأی دادند.

بیشتر بخوانید: تعطیلی پنجشنبه ها رد و شنبه ها تعطیل شد

کاهش ساعت کاری کارمندان به 40 ساعت

رسیدگی به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار امروز نمایندگان مجلس در صحن علنی قرار گرفت.

دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۲ و نیم ساعت در هفته را آورده بود که کمیسیون اجتماعی در مصوبات خود این میزان را به ۴۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.

تعدادی از نمایندگان در جلسه قبلی مجلس و جلسه امروز پیشنهاد به لایحه دولت را مطرح کردند که عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه علنی امروز را بر عهده داشت در واکنش به نمایندگان اظهار کرد:

«دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت به ۴۰ ساعت در هفته موافقت کرده است.»

کاهش ساعت کاری کارمندان به 40 ساعت

نتیجه نهایی در جلسات بعدی مشخص می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری که به کاهش ساعات کاری در هفته و تعطیلی جمعه و شنبه مربوط می‌شود، پرداختند.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص این طرح امروز نیز به مصوبه‌ای ختم نشد و طرح همچنان در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار دارد و نمایندگان در جلسات آتی به ادامه بررسی پیشنهادات در این طرح خواهند پرداخت.

ساعت کاری کارمندان به 40 ساعت در هفته کاهش بافت

نمایندگن مجلس در جلسه صحن علنی مجلس امروز چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 به مصوبه 40 ساعت کاری کامندان در هفته رأی دادند. این رأی البته باید توسط شورای نگهبان نیز تصویب شود. در این صورت و پس از تأیید شورای نگهبان، طرح اجرایی خواهد شد.

کاهش ساعت کاری کارمندان به 40 ساعت

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص کاهش ساعت کاری کارمندان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر