coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

موج گرانی شاسی بلندهای وارداتی به چانگان CS55 پلاس سایپا رسید

قیمت چانگان CS55 پلاس در فرخوان‌های جدید شرکت سایپا به طرز عجیبی افزایش یافته تا روند افزایش قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی به سایپا نیز رخنه کند.

مدتی می‌شود که خودروسازان، قیمت خودروهای مونتاژی خود را افزایش داده و خریداران را با صدور بخشنامه‌های فروش خود شوکه کرده‌اند. این روند به خودروهای وارداتی هم سرایت کرده و در آخرین مورد قیمت چانگان CS55 پلاس به عنوان بهترین خودرو وارداتی سایپا افزایش یافته است. با این روندی که بازار وارداتی‌ها پیش گرفته، احتمالاً دیگر خودروهای وارداتی از شرکت‌های دیگر نیز برچسب افزایش قیمت را دریافت خواهند کرد.

مسئله دیگر این است که خودروهای وارداتی سایپا ، نزدیک به یک سال است که در پارکینگ‌ خاک می‌خورد و این شرکت تمایلی برای عرضه آنان نشان نداده است.

نکته دیگر این است که این خودروها با نرخ ارز دولتی و قیمت سال 1401 خریداری شده و به چه دلیل باید قیمت آنها افزایش یابد؟ از طرفی پیش‌تر بارها قیمت خودروهای چانگان اعلام شده و متقاضیان بسته به قیمت‌های اعلامی پیشین اندوخته خود را ذخیره کرده‌اند؛ اما حالا باید منتظر بمانند تا فراخوان فروش برای آنها صادر شود و مبلغ بسیاری بالاتری پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی [+ جزئیات و قیمت]

افزایش قیمت چانگان CS55 پلاس در فراخوان جدید سایپا

به نقل از آخرین خودرو؛ برخی از متقاضیان خودرو چانگان CS55 پلاس که از سمت سایپا فراخوان واریز وجه دریافت کرده، اعلام کرده‌اند که قیمت این خودرو وارداتی افزایش یافته است. این افزایش قیمت براساس هزینه‌هاری جاری سال 1403 برای خودروهای وارداتی است و قطعاً دیگر خودروهای وارداتی هم برچسب افزایش قیمت را دریافت خواهند کرد. قیمت چانگان CS55 پلاس در این فراخوان تا 85 میلیون تومان افزایش یافته و به 1 میلیاردو 485 میلیون تومان رسیده است.

خودرو وارداتی سایپا ویژه متقاضیانی است که در دوره اول سامانه یکپارچه برای خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند و مازارد فروشی برای آن تریتب داده نشده است.

نام خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
چانگان CS55 پلاس ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی و آپشن‌ های چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 Plus یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد که توانایی تولید نهایت قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را دارد. قدرت ایجاد شده توسط این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (WDCT) به چرخ‌های جلو می‌رسد.

برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد

در این خودرو امکاناتی مانند شش کیسه هوا، سقف پانورامای برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه‌ای، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم صوتی حرفه‌ای، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک و… وجود دارد.

افزایش قیمت چانگان CS55 پلاس در فراخوان جدید سایپا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص افزایش قیمت چانگان CS55 پلاس چیست؟ به نظر شما افزایش قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی به علت هزینه‌های جاری در سال 1403 خلاف قانون نیست؟ لطفاً نقطه نظرات خود را برای ما در بخش کامنت‌ها ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این شرکت‌ها با قدرت و نفوذی که دارند ، هر بلایی که بخوان ،سر مردم می‌آورند.هیچکس هم جلودارشان نیست.

    پاسخ