coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی [+ جزئیات و قیمت]

بهمن موتور در بخشنامه جدید شرایط فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی را اعلام کرد. ثبت‌نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین است.

شرایط فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت قطعی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی اعلام شد. بهمن موتور در این طرح هردو مدل 5 و 7 نفره از کراس‌اوور جذاب فیدلیتی و همچنین مدل‌های پرستیژ و پرایم دیگنیتی را برای فروش عرضه کرده است.

متقاضیانی که برای واریز وجه از سمت شرکت فرخوانده شده، می‌بایست در روزهای اعلامی با مراجعه به سایت فروش محصولات بهمن موتور، نسبت به واریز وجه اقدام کند. اما قیمت فیدلیتی و دیگنیتی طبق نرخ‌های جدید لحاظ شده و متقاضیان باید مبلغ بیشتری نسبت به قبل پرداخت کنند. جزئیات شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش نقدی و اقساطی تیگو ۸ پرومکس [+ جزئیات و قیمت]

شرایط فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی

بهمن موتور، بخشنامه فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ 5 و 7 نفره و دیگنیتی پرایم و پرستیژ را ویژه متقاضیان اولویت زمستان 1402 سامانه یکپارچه اعلام کرد. این طرح فروش از روز یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 آغاز شده و تا دقابق پایانی روز پنچشنبه، 10 خردادماه ادامه خواهد داشت. قیمت دیگنیتی و فیدلیتی در این طرح به صورت قطعی اعلام شده و افزایش قیمت نیز لحاظ شده است.

ثبت نام در طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی فقط به صورت اینترنتی است و متقاضیان باید توجه داشته باشند که به دلیل عدم تمدید مهلت ثبت‌نام فقط در روزهای اعلام شده می‌توانند وجه خودرو را واریز کنند. لینک ثبت‌نام در پورتال جامع ایرانی کار به نشانی https://bahman.iranecar.com/ است و متقاضیان برای خرید باید به این لینک مراجعه کنند.

خودروهای درنظر گرفته شده در این طرح شامل فیدلیتی پرایم تیپ 1 و تیپ، فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ می‌شود. لذا متقاضیان باید یکی از این خودروها را انتخاب کنند و قیمت تعیین شده همان خودرو را پرداخت کنند. ضمناً موعد تحویل خودروها هفته چهارم مهرماه 1403 خواهد بود.

شرایط فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص جدیدترین طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر