coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیفون 16 پرومکس بزرگ‌تر از آیفون 15 پرومکس خواهد بود

تنها چهار ماه به معرفی پرچمدار آیفون 2024 باقی مانده است. طبق عکس‌های منتشر شده جدید به نظر می‌رسد آیفون 16 پرومکس فضای بیشتری از جیب یا کیفتان را اشغال خواهد کرد.تصاویر منتشر شده توسط @ZoneofTech در شبکه اجتماعی X، ماکت آیفون 16 پرومکس را در کنار آیفون 15 پرو مکس نشان می‌دهند. در این تصاویر، نکته اصلی این است که آیفون 16  پرومکس کاملا بزرگتر از آیفون 15 پرو مکس به نظر می‌آید.


بیشتر بخوانید:


صفحه نمایش آیفون 16 پرومکس

اطلاعات زیادی از نسخه واقعی آیفون 16 پرومکس در دسترس نیست، اما اینطور که مشخص است ماکت‌های ساخته شده بر اساس شایعه‌هایی که پیشتر منتشر شده ساخته شده‌اند و دست‌کم ایده‌ای از تفاوت اندازه بین آیفون 15 پرو مکس و آیفون 16 پرو مکس ارائه می‌دهد.

در اطلاعاتی که اواخر آوریل منتشر شده بود اندازه‌های صفحه نمایش‌های احتمالی کل سری آیفون 16 لو رفت. در آن زمان، افشاگر سانی دیکسون ادعا کرد که آیفون 16 و مدل پلاس همچنان دارای صفحه نمایش‌های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی خواهند بود، در حالی که مدل‌های پرو و پرو مکس به ترتیب به اندازه‌های 6.3 اینچی و 6.9 اینچی خواهند رسید.

این اطلاعات گزارش سپتامبر 2023 را که اندازه صفحه نمایش آیفون 16 پرو را 6.27 اینچ و پرو مکس را 6.85 اینچ اعلام کرده بود، تأیید می‌کند. افشاگری دیگری در تاریخ 3 می نیز به تفاوت اندازه‌ها اشاره کرده، هرچند تمرکز اصلی آن بر تغییرات مگ‌سیف بوده است.

@ZoneofTech شهرت نسبتاً خوبی در زمینه افشاگری‌ها و شایعات دارد، اگرچه همیشه در خط مقدم این حوزه نبوده است. پیش‌تر در آوریل 2020، ماکتی دقیق از ایرتگز‌ها قبل از عرضه آنها به اشتراک گذاشته بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر