coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

احتمالا سامسونگ گلکسی اس 24 FE به زودی عرضه خواهد شد

اولین افشاگری در خصوص گلکسی اس 24 FE جدید سامسونگ به ماه فوریه برمی‌گردد. اکنون خود سامسونگ دست به کار شده تا گوشی جدیدش را معرفی کند.بر اساس اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده گلکسی اس 24 FE ویژگی‌های پریمیوم مشابه کل سری گلکسی اس 24 را ارائه می‌کند؛ اما قطعا این میان ایرادی هم وجود دارد چرا که این یک گلکسی مقرون به صرفه است و نمی‌تواند کیفیت پرچمداران را ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ گلکسی اس 24 FE

سوال مهم این است که سامسونگ چه زمانی گلکسی خود را عرضه می‌کند؟ جوب این سوال قطعا برای کسانی که می‌خواهند از یک گوشی پرچمدار استفاده کنند اما بودجه کافی را ندارند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

هنوز به طور قطع جوابی برای این سوال وجود ندارد؛ اما احتمالا رونمایی از گلکسی S24 FE نزدیک است. اولین نسخه آزمایشی One UI برای Galaxy S24 FE اخیراً (از طریق Tarun Vats) مشاهده شده است که راه‌اندازی قریب الوقوع آن را به ما اطلاع می‌ذهذ.

همچنین شماره مدل SM-S721B که در پایگاه داده مشاهده شده، به نسخه اروپایی گلکسی اس 24 FE تعلق دارد اما به اینها هنوز هیچ چیز دیگری فاش نشده. اگر هنوز با گلکسی جدید سامسونگ آشنا نشده‌اید، باید بدانید که گلکسی اس 24 FE نسخه ای از سری پرچمداران گلکسی اس 24 سامسونگ است. چیپست این دستگاه در هر گزارشی متفاوت است برخی اعلام کرده‌اند که این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد اما برخی دیگر ادعا کرده‌اند که سامسونگ چیپست نسل قبلی اسنپدراگون 8 نسل 2 را برای آن انتخاب کرده است.

تنها چیزی که تقریبا در تمامی گزارش‌ها مشترک بوده این است که سامسونگ قصد دارد هر دو گلکسی اس 24 FE مجهز به اسنپدراگون و اگزینوس را عرضه کند. در واقع به نظر می‌رسد سامسونگ برای کشور‌های اروپایی مدل‌های اگزینوس و برای منطق دیگر تراشه بعدی را عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سامسونگ گلکسی S24 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر