coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

صفحه‌نمایش گلکسی Z Flip 6 سامسونگ چین و چروک کمتری عرضه خواهد شد

سامسونگ قصد دارد در ماه جولای، گوشی گلکسی Z Flip 6 را به همراه گلکسی Z Fold 6 معرفی کند؛ این مدل جدید قرار است با یک ارتقاء کوچک اما مهم عرضه شود. طبق گزارشی که از کره، کشور مبدأ سامسونگ، منتشر شده، در صفحه‌نمایش گلکسی Z Flip 6 از شیشه‌ی فوق‌العاده نازک (UTG) استفاده شده که نسبت به مدل قبلی خود ضخیم‌تر است.این تغییر باعث کاهش قابل توجه چین و چروک در وسط صفحه‌نمایش تاشو می‌شود؛ به نظر می‌رسد وقت آن رسیده بود که سامسونگ سیاست قبلی خود در استفاده از صفحه نمایش را تغییر دهد، چراکه بسیاری از رقبا اکنون از صفحه‌نمایش‌هایی با چروک‌های کمتر یا تقریباً نامحسوس استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید: 


صفحه‌نمایش گلکسی Z Flip 6

قسمت جالب اینکه صفحه‌نمایش گلکسی Z Flip 6 در حالی چروک‌ کمتری خواهد داشت که بر روی این دستگاه همچنان همان لولای قبلی بکار گرفته شده است؛ در واقع بقیه کار صافکاری بر عهده UTG بوده که ضخامت بیشتری دارد. بنابراین انتظار نداشته باشید که چروک کاملاً نامرئی شود، اما به هر حال باید کمتر به نظر برسد.

گزارش حاکی از آن است که ضخامت UTG در گلکسی Z Flip 6 حدود 50 میکرومتر خواهد بود، در حالی که در مدل Flip 5 این ضخامت 30 میکرومتر بوده است. همچنین گفته شده که گلکسی Z Flip 7 سال آینده با یک لولای جدید عرضه خواهد شد تا نسبت به نسخه‌های قبلیچین و چروک کمتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر