coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌ Galaxy A33 منتشر شد!

سامسونگ یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده خود را به لیست دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند اضافه کرد. نسخه جدید رابط کاربری One UI برای گوشی‌ Galaxy A33 ، که در مارس 2022 عرضه شد، اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.این به‌روزرسانی برای گلکسی A33 تنها چند ساعت پس از انتشار نسخه One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A73 عرضه شد. در حال حاضر این به‌روزرسانی برای کاربران در سنگاپور در دسترس قرار گرفته، اما امیدواریم که به زودی برای کاربران جهانی نیز منتشر شود، مشابه با روند سریعی که برای گلکسی آ54 اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید:


گوشی‌ Galaxy A33 جدیدترین پوسته One UI را دریافت کرد

نسخه One UI 6.1 برای Galaxy A33 با شماره ساخت A336EDXU8EXDD قابل شناسایی است. در این بروزرسانی بسیاری از تغییراتی که باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود به جز ویژگی‌های هوش مصنوعی همانند گوشی‌های Galaxy A54 و A34 که هر دو جزء بهترین گوشی های میان رده 2023 بودند خواهن بود.

همانند سایر به‌روزرسانی‌ها، این نسخه نیز از طریق منوی تنظیمات گوشی » به‌روزرسانی نرم‌افزار » دانلود و نصب قابل دانلود است. One UI 6.1 یک به‌روزرسانی حجیم (بیش از 2 گیگابایت) است، حتی بدون ویژگی‌های هوش مصنوعی، بنابراین پیشنهاد می‌شود که در صورت امکان از یک اتصال وای‌فای برای دانلود استفاده کنید تا از حجم اینترنت موبایل شما کاسته نشود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر