coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مدل جدید نوکیا 3210 با پشتیبانی از 4G ققنوس‌وار بازگشته است

هفته گذشته، مدل جدید نوکیا 3210 4G در چین معرفی شد. این مدل که به خوبی نسل قبلی محبوبش را تداعی می‌کند، با امکانات بیشتر عرضه شده و در مدت کوتاهی به طور کامل فروش رفت.مدل جدید نوکیا 3210 4G که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این شرکت بازسازی شده از پرداخت موبایلی Alipay پشتیبانی می‌کند و با قیمت 379 یوان (53 دلار) عرضه شده است.


بیشتر بخوانید:


معرفی قابلیت‌های مدل جدید نوکیا 3210 4G

چهره‌ی نوستالژیک و نمادین گوشی جدید نوکیا باعث شد هر سه رنگ مشکی، آبی و طلایی آن در کمترین زمان ممکن فروخته شود بطوریکه نوکیا در حساب رسمی‌اش در ویبو اعلام کرد موجودی انبارهای اصلی به صفر رسیده و کارخانه با ظرفیت کامل در حال تولید است. طبق گفته نوکیا این گوشی مقرون به صرفه فروش مجدد خود را از 31 می آغاز خواهد کرد

از طرفی نوکیا پیشنهاد دیگری برای مشتریانش دارد. اینکه نوکیا 220 4G را نیز بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تهیه کنند.

این مدل از نوکیا 3210 4G ارزان‌تر بوده و از طراحی مربعی شکل و نسبتا مقاومی برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی 2.8 اینچی است و فونت‌های بزرگ آن در صفحه‌ نمایش واضح‌تر هستند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای افراد سالمند خواهد بود.

همچنین مجهز به باتری 1450 میلی‌آمپرساعتی بوده و برای سهولت در کار به پورت Type-C مجهز شده است. این گوشی از صدای بلند و پرداخت با کد QR پشتیبانی می‌کند و دارای اسلات نانو سیم کارت با پشتیبانی از برخی شبکه‌های چینی است. نوکیا 220 4G از دو سیم کارت و دو اتصال 4G به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. گفتنی است نوکیا 220 4G با قیمت 299 یوان (41 دلار) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر