coinex
otetmarket
propification.com

به‌روزرسانی امنیتی 2024 برای تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس 9 منتشر شد

به نظر می‌رسد سامسونگ ماموریت جدیدی را آغاز کرده، این غول فناوری به شدت در تلاش است تا یک به‌روزرسانی امنیتی جدید را به همه گلکسی‌هایی که در یک ماه نیم گذشته با One UI 6.1 به روز شده‌اند، ارائه دهد. اول از همه هم به سراغ تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس 9 رفته است.گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 22 و زد فولد 5 جز اولین دستگاه هایی هستند که در چند روز اخیر به‌روزرسانی امنیتی ماه می 2024 را دریافت کرده‌اند. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که بعد از آنها نوبت به سری تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس 9 می‌رسد که این به‌روزرسانی را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید:


تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس 9

انتظار می‌رود طبق معمول کاربران اروپایی اولین کسانی باشند که به این وصله امنیتی دسترسی پیدا می‌کنند. با این وجود جای نگرانی نیست چون به نظر نمی‌رسد سامسونگ قصد داشته باشد بقیه کاربران خود را معطل نگه دارد اما احتمالا دارندگان انواع WiFi باید کمی بیشتر صبر کنند.

تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس 9 

به‌روزرسانی ماه می برای سری تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس 9 یعنی  Tab S9 ،Tab S9+ و Tab S9 Ultra را می‌توان با شماره ساختی که با کاراکترهای BXE3 ختم می‌شود، شناسایی کرد. این به‌روزرسانی فقط پیشرفت‌های امنیتی را بر عهده دارد بنابراین اگر پس از دریافت One UI 6.1 با مشکلاتی مواجه شده‌اید باید بدانید که این وصله امنیتی نمی‌تواند کاری برای شما انجام بدهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر