coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

باریک‌ ترین آی‌پد اپل از چه اجزایی تشکیل شده است؟ [+ویدئو]

اگر می‌خواهید بدانید داخل باریک‌ترین آی‌پد اپل چه شکلی است یکی از کاربران یوتیوب این کار را برای شما انجام داده. YouTuber Phone Repair Guru اخیرا در یک ویدئو اجزای داخلی M4 آی‌پد پرو جدید 13 اینچی را جدا کرد تا کاربران شناخت بیشتری از آن داشته باشند.شاید بعد از دیدن این ویدئو از طراحی ساده اپل جا بخورید اما خب این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود تقریبا 20 درصد بهبودی در اتلاف گرما داشته که یک پیشرفت قابل توجه محسوب می‌شود. اپل با قرار دادن یک فیلم حرارتی گرافیکی و استفاده از مس در لوگوی دستگاه، توانسته گرما را به شکل شگفت‌انگیزی کنترل کند. این موضوع در ویدئو مذکور به تایید رسیده است.


بیشتر بخوانید:


اجزای داخلی باریک‌ ترین آی‌پد اپل ؛ دوربین، باتری

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه، تغییر مکان دوربین سلفی و فناوری Face ID است. این اجزا به سمت راست منتقل و با نقطه اتصال مغناطیسی اپل پنسیل پرو جدید هماهنگ شده‌اند. جداسازی قطعات همچنین تنظیماتی را نشان داد که در آرایه آهنربای داخلی iPad Pro جدید انجام شده است.

گرچه طراحی M4  آی‌پد پرو بسیار شبیه به نسل قبلی خود است اما ویدئوی جدید ما را با مشخصات بیشتری آشنا می‌کند. برد مرکزی اپل که تراشه M4 را در خود جای داده، یک باتری 10209 میلی آمپر ساعتی با زبانه های کششی کاربرپسند و تنظیم چهار بلندگو بخش بزرگی از طراحی اپل را به خود اختصاص داده است.

M4  آی‌پد پرو چهارشنبه هفته گذشته به طوررسمی معرفی شد، نه تنها از تراشه M4 بلکه صفحه نمایش OLED و طراحی بدنه سبک‌تر و شیک‌تر بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید 15 و One UI 7 سامسونگ؛ لیست دستگاه‌های واجد شرایط

نظر شما کاربران تکراتو درباره باریک‌ ترین آی‌پد اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر