coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی 15 پرو با کدنام “Haotian” در کد منبع HyperOS مشاهده شد

زمان زیادی از معرفی شیائومی 14 نمی‌گذرد با اینحال این شرکت به زودی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود، یعنی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو، رونمایی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات جدید، شیائومی 15 پرو Haotian (هائوتن) نام خواهد داشت.طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، شیائومی 15 به صورت جهانی عرضه خواهد شد در حالی که نسخه پرو تنها در چین در دسترس است. همچنین اطلاعات دیگری به قیمت سری شیائومی 15 اشاره دارند که نسبت به نسل قبلی گران‌تر خواهند بود.


بیشتر بخوانید:


شیائومی 15 پرو Haotian

بررسی‌های تیم Xiaomitime نشان می‌دهند که شیائومی 15 پرو با شماره مدل 24101PNB7C شناخته می‌شود. جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل HyperOS، که بر پایه اندروید 15 سوار است، کدنام این گوشی به نام “Haotian” نشان داده شده است.

Haotian در اساطیر چینی به معنای “Hao Tian Shangdi” یا “امپراتور یا خدای اعظم آسمان” (浩天) شناخته می‌شود که بر تمامی پدیده‌ها و نظم آسمانی نظارت دارد.

شیائومی 15 پرو Haotian

زمان عرضه و ویژگی‌ها

هرچند که جزئیات زیادی درباره‌ی مشخصات شیائومی 15 در دسترس نیست؛ با اینحال انتظار می‌رود نسبت به نسخه‌ی قبلی تغیرات قابل توجهی داشته باشد و در دسته‌بندی بهترین گوشی های شیائومی 2024 قرار بگیرد. 

بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده، سری شیائومی 15 اولین دستگاهی خواهد بود که از تراشه‌ی پرچمدار کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد. از آنجایی که کوالکوم قرار است از تراشه‌ی جدیدش  در ماه اکتبر رونمایی کند طبق پیش‌بینی‌ها شیائومی 15 پرو نیز احتمالا در اکتبر 2024 در چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر