coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه جدید اندروید 15 عمر باتری را تا 3 ساعت بیشتر می‌کند

در نسخه جدید اندروید 15 با سرعت بخشیدن به حالت “دوز” (Doze Mode)، عمر باتری در حالت استندبای را تا 3 ساعت در برخی دستگاه‌ها افزایش می‌دهدگوگل در نسخه جدید سیستم‌عامل خود، اندروید 15، موفق شده زمان لازم برای ورود گوشی‌ها به حالت Doze Mode را 50 درصد کاهش دهد. حالت “دوز” یک ویژگی مدیریت مصرف انرژی در اندروید است که باعث می‌شود وقتی گوشی برای مدتی بدون استفاده باقی می‌ماند، فعالیت‌های پس‌زمینه‌ آن به طور موقت متوقف یا محدود شود تا مصرف باتری کاهش یابد.


بیشتر بخوانید:


بهبود چشمگیر عمر باتری در نسخه جدید اندروید 15

با کاهش 50 درصدی زمان ورود به حالت “دوز”، گوشی‌های مجهز به اندروید 15 سریع‌تر به این حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌روند. نتیجه این تغییر این است که در برخی از دستگاه‌هایی که با اندروید 15 کار می‌کنند، عمر باتری در حالت استندبای (وقتی که گوشی در حالت آماده‌باش است و استفاده نمی‌شود) تا 3 ساعت افزایش می‌یابد. این بهبود برای همه دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی اندروید 15 را دریافت می‌کنند، اعمال خواهد شد.

برک معاون مهندسی اندروید در جریان کنفرانس اخیر گوگل این موضوع را توضیح داده و گفته بود : «در اندروید 15 ، زمان ورود به حالت دوز را نسبت به اندروید 14، 50 ٪ سریع‌تر کرده‌ایم. بنابراین، دستگاه‌ها 50٪ سریع‌تر به حالت دوز می‌روند و نتیجه آن در برخی دستگاه‌هایی که آزمایش کرده‌ایم، تا 3 ساعت عمر باتری بیشتر در حالت استندبای است. این یک بهبود عمومی در اندروید 15 است که برای همه دستگاه‌ها اعمال می‌شود.»

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر