coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مینگ-چی کو: آیفون 16 پرو رنگ آبی را با رنگ رز تیتانیوم جایگزین می‌کند

مینگ-چی کو، تحلیلگر شرکت TF Securities، پیش‌بینی‌های جدیدی درباره رنگ‌های آیفون 16 که قرار است در پاییز 2024 معرفی شود، ارائه کرده است.در یک پست در شبکه اجتماعی X، کو اعلام کرد که رنگ‌های آیفون 16 پرو و پلاس با همان طیف رنگی آیفون 15 عرضه خواهند شد. رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی و آبی همچنان حفظ می‌شوند، اما رنگ زرد کمرنگ جای خود را به رنگ “سفید” می‌دهد که احتمالاً همان رنگ “Starlight” اپل است.


بیشتر بخوانید:


رنگ‌های آیفون 16

در مورد مدل‌های آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس، کو پیش‌بینی می‌کند که رنگ‌های “تیتانیوم طبیعی”، “تیتانیوم مشکی” و “تیتانیوم سفید” مشابه مدل‌های آیفون 15 پرو و پرو مکس باقی خواهند ماند. اما رنگ “تیتانیوم آبی” حذف و با رنگ جدید “تیتانیوم رز” جایگزین خواهد شد. او همچنین اشاره کرده که اپل ممکن است نام رنگ‌های موجود را تغییر دهد، حتی اگر رنگ‌ها تغییر نکنند.

این پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که احتمالاً طراحی خارجی مدل‌های پرو و پرو مکس تغییر چندانی نخواهد داشت. گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که اپل ممکن است برنامه‌ای برای هر مدل آیفون ۱۶ داشته باشد تا اندازه قاب خود را به‌طور اختصاصی داشته باشد. بر این اساس، آیفون 16 با صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 16 پلاس با صفحه نمایش 6.7 اینچی باقی خواهند ماند، اما آیفون 16 پرو به 6.3 اینچ و آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ افزایش خواهد یافت.

انتظار می‌رود اپل خط تولید آیفون 16 را در رویدادی در ماه سپتامبر معرفی کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر