coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وزیر کار و رفاه اجتماعی: دهک بندی ها دقیق می‌شوند

بر اساس اعلام وزیر کار و رفاه اجتماعی با کمک پایگاه رفاه ایرانیان دهک بندی ها دقیق تر خواهد شد. او دراین باره گفت این پایگاه اطلاعات درآمدی ایرانیان را به‌روز می‌کند.

آیین افتتاحیه رصدخانه ملی رفاه ایرانیان امروز با حضور صولت مرتضوی برگزار شد. مرتضوی در این رویداد به نحوه دهک بندی ها اشاره کرد و گفت:«امروز شاهد تحقق یکی از برنامه‌های محوری دولت و وزارتخانه هستیم.این برنامه‌ای است که از دهه گذشته شروع شده و سیر تکاملی خود را سپری می‌کند.»

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید:به مجردها هم یارانه تعلق می‌گیرد

او ادامه داد:«یکی از ویژگی‌هایی که مدیریت باید به آن توجه کند بحث اقدام و عمل است.برای عمل دانش نیاز است؛ پایگاه رفاه ایرانیان بستر را فراهم و برای عمل کردن و بیرون رفتن از چالش شرایط را فراهم می کند.در گذشته به دلیل نبود پایگاه جامع، با چالش‌هایی روبرو بودیم.اکنون بستر فراهم شده تا خدمات موثر به آحاد مردم ارائه شود.»

مرتضوی خاطرنشان کرد:«رفاهیات این پایگاه بالاست.کار خوبی است که از امروز انجام می‌شود. این رصد خانه مظهر عدالت برای وزارتخانه را هویدا می‌سازد و دهک‌بندی دقیقی از افراد صورت می‌گیرد.»

وزیر کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:«پایگاه رفاه بستر خدمت عادلانه را فراهم و ذیل این پایگاه، وبگاه‌هایی تعریف شده که می‌تواند خدمات رسانی را به مردم آسان کند.از اقدامات آن مثلا کالابرگ الکترونیکی است که کار بسیار خوبی بود یا مثلا طرح مادران شیرده را در این خصوص می‌توان اشاره کرد.»

وی افزود:«این پایگاه اطلاعات درآمدی جامعه را به‌روز می‌کند.بستر برای اعتراض یافته‌های پایگاه رفاه ایرانیان فراهم می‌شود و قابل راستی آزمایی هم هست.»

مرتضوی در پایان عنوان کرد:«این پایگاه اجرا شده و امروز مراحل تکمیلی آن را بهره‌برداری کردیم.این پایگاه کل اطلاعات ایرانیان را در سطوح مختلف و در کل کشور در بر می‌گیرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص نحوه دهک بندی ها چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر