coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط پیچیده و عجیب سایپا برای متقاضیان سهند و اطلس

متقاضیان سهند و اطلس باید بدانند که سایپا برای تحویل خودروهایش شرایط عجیب و پیچیده‌ای دارد و حتی خلاف مصوبات شورای رقابت عمل کرده است.

سایپا چند روز پیش شرایط فروش سهند S  و اطلس  G را ویژه همه متقاضیان خودرو اعلام و حتی به منظور جلوگیری از شلوغی و اختلال در سایت ثبت‌نام، طرح فروش فروی و نقدی نیسان آبی را نیز به زمان دیگری موکول کرد. همچنین موعد تحویل دو خودرو جدید سایپا هفته چهارم دی الی اسفند 1403 اعلام شده است.

اما اخیراً خبر رسیده که سایپا، متقاضیان سهند و اطلس را نقره داغ کرده و شرایط بسیار عجیبی را برای این طرح درنظر گرفته است. حتی گفته شده که سایپا در برخی موارد به مصوبات شورای رقابت نیز توجهی نکرده و این قطعاً قانون‌شکنی است. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوق العاده ریسپکت 2 اعلام شد [+ مهلت تکمیل وجه]

شرایط عجیب برای متقاضیان سهند و اطلس

متقاضیان طرح‌های فروش سایپا، به خصوص طرح فروش سهند و اطلس باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. این اولین شرط ثبت‌نام خودرو در این شرکت است. دومین شرط، دارا بودن حداقل گواهینامه رانندگی پایه سوم است.

شرط سوم سایپا به این موضوع اشاره دارد که متقاضی نباید از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در 48 ماه اخیر و همچنین در 24 ماه گذشته از شرکت‌های خودروساز خصوصی، خودرویی خریداری کرده باشند.

شرایط عجیب برای متقاضیان سهند و اطلس

تا به اینجا تمامی شرایط پیش‌تر هم وجود داشت و کمی سخت‌تر شده است. در شرط بعدی سایپا مصوبه شورای رقابت را زیرپا گذاشته است. سایپا در شرایط فروش اطلس و سهند گفته است که متقاضیان این خودرو نباید پلاک فعال انتظامی داشته باشند؛ این در صورتی است که پیش‌تر شورای رقابت این شرط را از شروط ثبت‌نام خودرو حذف کرده است.

در مصوبه شورای رقابت عنوان شده بود، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح‌های فروش را دارند و دارای پلاک انتظامی فعالی هستند که از تاریخ تولید خودرو‌شان حداقل 5 سال گذشته است، می‌توانند در طرح شرکت کنند.

به نظر می‌رسد که دومین شرکت خودروسازی برتر کشور هنوز خیالش از بابت بازار نوسانی خودرو در ایران راحت نیست و قصد دارد با سخت کردن شرایط فروش خودروهای سواری خود محدودیت‌های فروش را افزایش دهد. در طرف مقابل اما دیگر خودروسازان علاوه بر اینکه شرایط ثبت‌نام طرح‌های فروش را حذف کرده، شرط خرید اقساطی نیز در نظر می‌گیرند که این طرح‌های فروش را خود ما به وفور در تکراتو منتشر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط سفت و سخت ثبت‌نام سهند و اطلس چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر