coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

احتمالا چیپست اگزینوس گلکسی اس 25 عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

گزارش‌ها حاکی از آن است که تراشه ارتقا یافته اگزینوس که در قلب گلکسی اس 25 جای داده شده، عملکرد بهتری را ارائه خواهد داد.Business Korea گزارش داد که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس 25 را به جدیدترین تراشه هوش مصنوعی داخلی خود یعنی اگزینوس 2500 مجهز کند. این تراشه پیش‌تر در سال 2022 تامین انرژی سری گلکسی اس 22 را بر عهده داشت اما گرمای بیش از حد و کاهش عملکرد، سامسونگ را وادار کرد در مدل‌های پریمیوم اس، از چیپست‌های کوالکام استفاده کند.


بیشتر بخوانید:


پس از آن سامسونگ دوباره تصمیم گرفت در مدل‌های پایه و پلاس سری گلکسی اس 24 از اگزینوس 2400 استفاده کند. خوشبختانه این بار تراشه‌ها با کمک هوش مصنوعی توانستند عملکرد بهتری را ارائه داده و اعتماد کاربران را جلب کنند.

در اوایل ماه می، سامسونگ و سینوپسیس در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک اعلام کردند که نمونه اولیه طراحی فرآیند 3 نانومتری را با موفقیت به تولید انبوه رسانده اند.گرچه هنوز به تایید رسمی نرسیده اما اکثریت بر این باورند که فرآیند 3 نانومتری برای Exynos 2500 استفاده خواهد شد.

گرچه تراشه‌های اسنپدراگون 8 کوالکام همچنان از نظر عملکرد در این رقابت‌ها پیشتاز است اما اگر تراشه‌های اگزینوس بتواند مشکلات خود را برطرف کند، می‌تواند جایگزین مقرون‌به صرفه‌ای برای تراشه‌های کوالکام شود.

بهبود بهره‌وری تراشه اگزینوس 2500 به احتمال زیاد به روش ساخت آن بستگی دارد که باعث می‌شود میزان هدررفت انرژی به حداقل برسد و جریان الکتریکی در قطعات تراشه افزایش یابد. کاهش هدررفت انرژی به این معنی است که تراشه انرژی کمتری را بیهوده مصرف می‌کند، که این خود مزایای بسیاری دارد، از جمله افزایش عمر باتری و کاهش تولید گرما. از سوی دیگر، افزایش جریان الکتریکی در اجزای تراشه به این معناست که تراشه می‌تواند با سرعت بیشتری کار کند و عملکرد کلی آن بهبود یابد، زیرا اجزا می‌توانند توان بیشتری دریافت کنند و بهتر عمل کنند.

بیشتر بخوانید: 

منبع:androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر