coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصاویر پس‌زمینه و رنگ‌های سری گوگل پیکسل 9 فاش شد

با اینکه هنوز ماه‌ها تا روز عرضه سری گوگل پیکسل 9 باقی مانده، اطلاعات جدیدی از این گوشی‌ها افشا شده که شامل تصاویر پس‌زمینه و رنگ‌های جدید برای شخصی‌سازی می‌شود.سری پیکسل 9 گوگل قرار است با طراحی‌های منحصر به فرد و طیفی از رنگ‌های جدید عرضه شود. برندهای تولید لوازم جانبی نیز تغییرات طراحی را تأیید کرده‌اند و تصاویر پس‌زمینه افشا شده نشان‌دهنده تکرار برخی رنگ‌های آشنا از نسل‌های قبلی در کنار چند رنگ جدید است. اطلاعات لو رفته حاکی از آن است که مدل‌های پیکسل 9، 9 پرو، 9 پرو XL و پرو فولد در رنگ‌های مختلف و شیک عرضه خواهند شد، اما ممکن است این جزئیات تا زمان عرضه تغییر کنند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


والپیپرها و رنگبندی سری گوگل پیکسل 9

از دیدگاه شخصی‌سازی، رنگ دستگاه و تصاویر پس‌زمینه می‌توانند نمایانگر واقعی سبک شما باشند، درست مانند لوازم جانبی که انتخاب می‌کنید. گوگل معمولاً با هر دستگاه جدید، چندین تصویر پس‌زمینه منحصر به فرد عرضه می‌کند که برای مدتی به آن دستگاه اختصاص دارد.

این تصاویر از نظر زیبایی با تصاویر پس‌زمینه قبلی گوگل رقابت می‌کنند. می‌توانید این تصاویر را با وضوح کامل دانلود کرده و روی دستگاه خود استفاده کنید. جالب اینجاست که تنوع زیادی بین تصاویر پس‌زمینه مدل‌های مختلف وجود ندارد، اما هر تصویر دارای نسخه تیره و روشن است.

رنگ‌‌بندی سری گوگل پیکسل 9

در حالی که تصاویر پس‌زمینه ممکن است همه چیز را نشان ندهند، اکثر سازندگان دستگاه‌ها تمایل دارند که تصاویر را با سخت‌افزار هم‌رنگ کنند و این امکان را به ما می‌دهند که رنگ‌های موجود را با دقت بالایی پیش‌بینی کنیم. به همین ترتیب، پالت رنگی احتمالی برای مدل‌های آینده نیز افشا شده و خوشبختانه، ترکیبی از سایه‌های مشاهده شده در پیکسل 8a در کنار سایه‌های جدیدی که بر روی سخت‌افزار گوگل فوق‌العاده به نظر می‌رسند، مشاهده می‌شود. ناگفته نماند که رنگ نارنجی در این سری وجود ندارد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که پیکسل 9 باید در رنگ‌های آشنا مانند آبسیدین (مشکی) و پورسلین (سفید) به همراه رنگ‌های جدید یشم (Jade) و گل صدتومانی (Peony) عرضه شود. در همین حال، مدل‌های بزرگ‌تر 9 پرو و 9 پرو XL قرار است رنگ جدید رز (Rose) را در کنار رنگ‌های فندق (Hazel)، آبسیدین و پورسلین داشته باشند که قبلاً مشاهده شده‌اند. نسخه جدید پیکسل فولد گوگل نیز قرار است با نام پیکسل شناخته شود و در رنگ‌های آبسیدین و پورسلین عرضه شود، اما ممکن است برند این رنگ را طلا نیز نام‌گذاری کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر