coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

معرفی بهترین دوربین دید در شب داهوا برای مغازه و فروشگاه

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با هدف تامین امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت خریداری می‌شود. از آن جایی که مغازه یا فروشگاه معمولا محل فروش اجناس مختلف است، بایستی امنیت آن به درستی تامین گردد. نصب دوربین مداربسته یکی از بهترین راهکارها برای تحقق این هدف است. با این کار می‌توانید با خیالی آسوده محل کار خود را ترک کنید. اگر هم سرقتی اتفاق افتاد، یک منبع موثق در اختیار دارید که به واسطه آن بتوانید جرم را ثابت کرده و مجرمین را شناسایی نمایید. باتوجه به اینکه بسیاری از سرقت‌ها در شب اتفاق میافتد استفاده از دوربینی که بتواند تصاویر را در تاریکی به خوبی ضبط کند نیز ضروی است. بنابراین بهترین دوربین برای اطمینان از حفاظت مغازه دوربین دید در شب داهوا میباشد. در ادامه با بررسی بهترین دوربین برای مغازه با شما خواهیم بود. اگر درصدد خرید دوربین مداربسته برای فروشگاه خود هستید، حتما ما را همراهی کنید.

چرا دوربین مداربسته مغازه باید دید در شب باشد؟

با توجه به این که تاریکی شب فرصت مناسبی برای تحقق اهداف سودجویانه سارقین است، نظارت بر محیط اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. در واقع، تاریکی شب که معمولا دید کافی در محیط وجود ندارد و ساعات غیرکاری اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به شمار می‌رود، زمان مناسبی است تا افراد برای سرقت اقدام کنند. بنابراین، دزدی از مغازه‎‌ها در شب رواج بیشتری دارد و راه حل نظارتی برای این امر استفاده از دوربین دید در شب داهوا است. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با قابلیت دید در شب در هنگام تاریکی نیز قادر به ثبت و ضبط تصاویر خواهد بود. البته دوربین مداربسته استارلایت در این زمینه بهتر از دوربین دید در شب معمولی عمل می‌کند و کیفیت تصویر بسیار بالاتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوربین استارلایت داهوا به ثبت تصاویر رنگی می‌پردازد و اگر میزان نور محیط از حد معینی کمتر شود، به حالت سیاه و سفید سوئیچ می‌کند. البته در حالت سیاه و سفید نیز عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با دید در شب معمولی خواهد داشت.

معرفی 3 مدل دوربین استارلایت داهوا برای مغازه

دوربین استارلایت داهوا عملکرد و کارایی بالایی را در جهت تامین امنیت مغازه فراهم می‌کند. در ادامه 3 مدل از بهترین دوربین‌های استارلایت برای مغازه را معرفی خواهیم کرد.

دوربین دید درشب داهوا مدل DH-IPC-HFW5241EP-S

بهترین دوربین مداربسته مغازه با تکنولوژی IP و کیفیت تصویری 2 مگاپیکسل که کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. این دوربین تحت شبکه دارای تکنولوژی WDR برای ارائه تصویر یکنواخت در شرایط نوری نامساعد است. هم‌چنین، از لنز ثابت 2.8 میلی متر (3.6 میلی متر، 6 میلی متر اختیاری) بهره می‌برد. حداکثر طول دید در شب دوربین HFW5241EP-S به 50 متر می‌رسد که برای مغازه‌های کوچک تا متوسط گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این دوربین دید در شب داهوا علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، دارای استاندارد IP67 (ضد آب و ضد گرد و خاک) و قابلیت پشتیبانی از حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 256 گیگابایت است.

دوربین استارلایت داهوا مدل DH-IPC-HDBW2441EP-S

اگر به جزئیات بالایی نیاز دارید و می‌خواهید مشخصات چهره افراد را با وضوح بالایی مشاهده کنید، دوربین تحت شبکه داهوا با کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این دوربین استارلایت داهوا که به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه معرفی می‌شود، حداکثر فاصله 30 متر را با بهترین کیفیت در تاریکی شب پوشش می‌دهد. هم‌چنین، دارای تکنولوژی WDR، 3D NR (کاهش نویز سه بعدی)، استاندارد IP67 و IK10 (ضد ضربه) و تکنولوژی PoE است. از سایر مشخصات این دوربین می‌توان به میکروفون داخلی، پشتیبانی از کارت SD تا 256 گیگابایت، تکنولوژی SMD Plus (تشخیص دقیق انسان و وسیله نقلیه) و لنز ثابت 2.8 یا 3.6 میلی متر اشاره کرد.

معرفی بهترین دوربین دید در شب داهوا برای مغازه و فروشگاه

دوربین دید در شب داهوا مدل DH-HAC-HFW1231TMP-I8-A

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با فناوری Starligh از سری HDCVI که در دسته دوربین‌های 2 مگاپیکسلی داهوا قرار می‌گیرد. این دوربین استارلایت داهوا از لنز ثابت 3.6 میلی متر (2.8، 6 و 8 میلی متر، اختیاری) بهره می‌برد. تکنولوژی WDR به ثبت تصاویر یکنواخت نوری کمک می‌کند و پشتیبانی از فرمت‌های CVI/CVBS/AHD/TVI انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد. دوربین HFW1231TMP-I8-A داهوا تا شعاع 80 متر را در تاریکی پوشش داده و از تکنولوژی Smart IR برای جلوگیری از سفید شدن بیش از حد تصاویر استفاده می‌کند. این دوربین دارای میکروفون داخلی و استاندارد IP67 نیز می‌باشد و تکنولوژی 3D NR در آن وظیفه کاهش نویز تصاویر را بر عهده دارد.

مزایای دوربین استارلایت برای مغازه

خرید دوربین مداربسته استارلایت داهوا (StarLight) با هدف تصویربرداری از محیط‌های بسیار کم نور انجام می‌شود. این دوربین‌ها دید گسترده‌ای را در مکان‌های مختلف فراهم می‌کنند و دارای مزایای زیر هستند:

  • ضبط تصاویر با کیفیت و رنگی در نور کم: بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با فناوری استارلایت، با استفاده از سنسورهای پیشرفته، تصاویری با کیفیت فوق‌العاده بهتر در مقایسه با دوربین‌های دید در شب مادون قرمز ارائه می‌دهد.
  • داشتن کمترین نویز: فناوری DNR یا Digital Noise Reduction برای حذف نویز دیجیتال ارائه شده است. در واقع، این فناوری با استفاده از فیلترها و الگوریتم‌های پیچیده، در شرایط نوری کم، تصاویر را با پایین‌ترین میزان نویز ثبت می‌کند. فناوری DNR موجب ارائه تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر خواهد شد.
  • طول برد بالا: دوربین دید در شب داهوا قادر به پوشش حداکثری محیط بوده و می‌تواند تصاویر واضح و قابل قبولی ارائه دهد.
  • افزایش چشمگیر امنیت: دوربین‌های مداربسته استارلایت به ویژه دوربین مداربسته استارلایت داهوا، قابلیت نمایش تصاویر رنگی را در حداقل لوکس نور فراهم می‎‌کنند. از این رو می‌توان جزئیات بیشتری را برای شناسایی افراد یا وسایل نقلیه در اختیار داشت.
  • برخورداری از فناوری های پیشرفته: این دوربین‌ها به دلیل برخورداری از سنسورهای پیشرفته، از نور طبیعی برای ثبت تصاویر استفاده می‌کنند و به سنسور تشخیص رنگ مجهز شده‌اند.
  • کیفیت ساخت و مقاومت عالی: دوربین‌های استارلایت از برندهای معروف و معتبر دارای کیفیت ساخت و مقاومت بالایی هستند و می‌توانند هزینه‌های ناشی از خرید تجهیزات جانبی مثل پروژکتور را به حداقل برسانند.

معرفی بهترین دوربین دید در شب داهوا برای مغازه و فروشگاه

نکاتی که باید قبل از خرید بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بدانید

خرید دوربین برای مغازه با توجه به تنوع بالای دوربین‌های مداربسته و شرایط متفاومت مغازه‌های مختلف انجام می‌شود. برای خرید بهتر و به صرفه‌تر باید در ابتدا شناخت کافی از محیط مورد نظر خود داشته باشید و با توجه به نیازها و اولویت‌های خود نسبت به خرید اقدام کنید. نکات مهم قبل از خرید دوربین مداربسته برای مغازه را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

اهداف خرید دوربین

مشخص کردن هدف خرید دوربین استارلایت داهوا به شما کمک می‌کند که بیشترین بازدهی را از سیستم مداربسته خود دریافت کنید. در ابتدا باید مشخص نمایید که کدام قسمت‌های مغازه نیاز به نظارت دارند. ویژگی‌هایی مثل تشخیص حرکت، تشخیص چهره، قابلیت ضبط صدا و … نیز با توجه به اهداف نظارتی شما انتخاب خواهند شد. امکانات مقاومتی دوربین مداربسته (ضد آب و ضد گرد و خاک) نیز به نیازهای امنیتی و اهداف نظارتی شما بستگی دارد.

تعداد دوربین

تعداد بهترین دوربین دوربین مداربسته برای مغازه با توجه به متراژ و شرایط مغازه و سطوح امنیتی مورد نظر شما تعیین می‌شود. نصب یک دوربین دید در شب داهوا در نزدیکی در ورودی و در بالای محل استقرار فروشنده برای نمایش ورود و خروج افراد ضروری به نظر می‌رسد. شما می‌توانید دوربین‌های بیشتری را برای نظارت گسترده‌تر و محافظت از اجناس گران قیمت خریداری کنید.

کیفیت تصویر

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه باید از کیفیت تصویر و رزولوشن مناسبی برخوردار باشد. هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، جزئیات بهتر و بیشتری را به نمایش می‌گذارد. دوربین‌هایی با رزولوشن حداقل ۱۰۸۰پیکسل برای نیازهای امنیتی شما مناسب خواهند بود. البته برای تشخیص دقیق جزئیات با کیفیت بسیار بالا توصیه می‌شود که به سراغ دوربین‌هایی با کیفیت تصویری 4 مگاپیکسل به بالا بروید.

 زاویه دید

زاویه دید دوربین مداربسته به منطقه‌ای گفته می‌شود که دوربین قادر به رصد کردن آن است. هر چه زاویه دید بزرگتر باشد، مناطق بیشتری از محیط تحت پوشش دوربین قرار خواهد گرفت. دوربین‌هایی با زاویه دید 100 درجه یا بیشتر برای پوشش بهتر محیط مناسب هستند. این دوربین‌ها امکان نظارت گسترده‌تر برای ضبط بیشترین حرکات و رویدادها را فراهم می‌کنند.

دید در شب

قابلیت دید در شب در بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بسیار مهم و کاربردی است. چون همان طور که گفته شد، تاریکی شب زمان مناسبی برای سرقت از مغازه‌ها و تجاوز به حریم دیگران به شمار می‌رود. دید در شب رنگی و دوربین استارلایت داهوا بهترین نوع دید در شب برای ثبت تصاویر رنگی با جزئیات بالا است.

محل نصب

تعیین محل نصب دوربین دید در شب داهوا نیز در انتخاب آن تاثیرگذار خواهد بود. برای نصب دوربین در داخل به ویژگی‌هایی مثل مقاومت در برابر آب و گرد و خاک نیاز ندارید و با اتصالات کوتاه‌تر قادر به استفاده از آن در داخل مغازه هستید. برعکس، برای فضای بیرونی باید از دوربینی با مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و خاک استفاده کنید. چنین دوربین‌هایی باید در برابر سرقت و دست‌کاری محافظت شوند.

منبع تغذیه

استفاده از دوربین‌هایی که با باتری کار می‌کنند در کنار دوربین‌های باسیم که از برق به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برند، توصیه مفیدی برای شما است. چون دوربین‌های باسیم علاوه بر نیاز به اقدامات مختلف برای سیم کشی، با قطع جریان برق قادر به انجام وظیفه نخواهند بود. دوربین‌های بی‌سیم از این نظر در مقابل دوربین‌های باسیم قرار می‌گیرند و قطع شدن برق تاثیری در عملکرد آن‌ها ندارد. البته وضعیت باتری این دوربین‌ها باید به طور مرتب کنترل شود.

نحوه ذخیره سازی تصاویر

برای ضبط تصاویر با وضوح و کیفیت بالاتر نیاز است که دوربین‌هایی با رزولوشن 2K و 4K خریداری شود. اگر از دوربینی استفاده کنید که دارای زوم اپتیکال باشد، می‌توانید تصاویر ضبط شده را بدون افت کیفیت بزرگنمایی کرده و جزئیات را با دقت بالایی مشاهده نمایید.

جالب است بدانید که دوربین استارلایت داهوا می‌تواند جزئیاتی را ثبت کرد که چشم انسان قادر به مشاهده و تشخیص آن در شرایط کم نور محیط نیست. چرا که چشم غیر مسلح انسان نمی‌تواند در شرایطی که میزان نور به کم‌تر از ۲۰ لوکس برسد، اشیاء و اجسام را به درستی تشخیص دهد. اما دوربین مداربسته استارلایت داهوا حتی در شرایطی که سطح نور ۰ لوکس هم باشد، تصاویر واضحی ثبت می‌کند و این به لطف سنسورهای حساس به کار رفته در آن‌ها است.

دسترسی از راه دور

کنترل از راه دور در بهترین دوربین مداربسته برای مغازه به شما امکان می‌دهد که بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، حتی از راه دور هم بر محیط خود نظارت کنید.

امکانات اضافه

قابلیت چرخش دوربین مداربسته، قابلیت ضبط صدا، تشخیص چهره، ایجاد هشدار در هنگام وقوع رویدادها و … از ویژگی‌هایی هستند که در صورت نیاز باید به آن‌ها پرداخته شود. این ویژگی‌ها برای همه مغازه‌ها ضروری نیستند.

بودجه

میزان بودجه اختصاص یافته برای خرید بهترین دوربین مداربسته برای مغازه نیز یکی از پیش‌نیازهای مهم خرید دوربین به شمار می‌رود. طبیعی است که برای خرید دوربین از برندهای معتبر مثل دوربین مداربسته داهوا، باید هزینه بالاتری صرف کنید. اگر محدودیت بودجه ندارید، می‌توانید از دوربین‌های تحت شبکه (IP) و دوربین دید در شب داهوا به جای دوربین‌های آنالوگ HD استفاده کنید. در این حالت از کیفیت تصویری بالاتر و ویژگی‌های پیشرفته‌تر بهره‌مند خواهید شد.

بهترین محل برای نصب دوربین مداربسته مغازه

بهترین دوربین دید در شب داهوا برای مغازه یا فروشگاه معمولا در مناطقی با حساسیت بالا نصب می‌شود. محل ورود و خروج مشتریان، صندوق، نقاط فروش، محوطه پارکینگ و مناطقی از این قبیل باید به یک دوربین مناسب مجهز شوند. توجه داشته باشید که نصب دوربین مغازه امری کاملا تخصصی بوده و برای تنظیم زاویه دید درست و پوشش حداکثری محیط، این کار باید به یک فرد متخصص و کارشناس سپرده شود. توجه به حریم خصوصی و قوانین محلی نیز در مورد نصب دوربین مغازه ضروری است. شما می‌توانید با استفاده از روش‌هایی مانند تنظیم روشنایی محیط به بهبود عملکرد دوربین مداربسته و دریافت بیشترین بازدهی کمک کنید.

جمع بندی

اگر می‌خواهید امنیت مغازه خود را به بهترین شکل تامین کنید و هنگام ترک مغازه نگرانی و استرس نداشته باشید، نصب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه برای شما ضروری است. برای خرید دوربین دید در شب داهوا باید اندازه مغازه، تعداد دوربین مورد نیاز، نوع دوربین و میزان بودجه را در نظر داشته باشید. در این حالت می‌توانید بهترین دوربین را از بین هزاران دوربین موجود در بازار برای تضمین امنیت فروشگاه خود انتخاب نمایید.

منبع: فرادید کمراشاپ (faradidcamerashop.com)

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر