coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی F54 منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی F54 در حالی منتشر شد که تاکنون فقط سری گلکسی S و Z آن را دریافت کرده بودند. گوشی کلسی F54 اولین دستگاه از سری F است که این نسخه از بروزرسانی را دریافت خواهد کرد.سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گوشی گلکسی F54 در هند منتشر کرده است. این به‌روزرسانی با نسخه فریم‌ور E546BXXU4CXDC و حجم تقریبی 2 گیگابایت ارائه شده است، بنابراین توصیه می‌شود آن را از طریق شبکه Wi-Fi دانلود کنید. این به‌روزرسانی همچنین شامل پچ امنیتی جدید (آوریل 2024) برای بهبود حریم خصوصی و امنیت می‌شود.


بیشتر بخوانید:


تغییرات جدید در به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی F54

برای به‌روزرسانی گوشی گلکسی F54 خود به One UI 6.1، کافی است برنامه تنظیمات را باز کرده، به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی دانلود و نصب ضربه بزنید. هنگامی که فریم‌ور جدید در پایگاه داده فریم‌ور ما در دسترس باشد، می‌توانید آن را دانلود کرده و با استفاده از یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و ابزار Odin به صورت دستی فلش کنید.

به‌روزرسانی One UI 6.1 شامل بهبودهای قابل توجهی در ویرایش تصاویر و ویدیوها، بهبود جستجو در برنامه گالری، و امکان سفارشی‌سازی بهتر هشدارهای آلارم و یادآوری‌ها است. این نسخه جدید همچنین اجازه می‌دهد افکت‌های پرتره را به والپیپر اضافه کنید و آیکون‌های دسته‌بندی‌ها را در برنامه یادآوری‌ها ویرایش کنید.

با این نسخه جدید از One UI، می‌توانید یک شیء را از یک تصویر کپی کرده و در تصویر دیگری با استفاده از کلیپ‌بورد قرار دهید. قابلیت برش تصاویر نیز دقیق‌تر شده است.

شما می‌توانید فایل‌های پروژه ویرایش ویدیو را به دستگاه‌های دیگر گلکسی صادر کنید و ویرایش ویدیو را ادامه دهید. در حین ویرایش ویدیو، می‌توانید سرعت پخش ویدیو را در کل ویدیو یا قسمت‌های خاصی از آن تغییر دهید.

تغییرات جدید در به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی F54
تغییرات جدید در به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی F54

شرایط جدیدی برای برنامه‌های Routines اضافه شده است. می‌توانید حالت‌ها را از صفحه اصلی روشن یا خاموش کرده و حتی ترتیب حالت‌ها را تغییر دهید. به‌روزرسانی قابلیت Quick Share را به همراه دارد و اجازه می‌دهد از برنامه Samsung Find برای ردیابی اشیاء گمشده یا دزدیده شده و به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با خانواده و دوستان استفاده کنید.

همچنین داده‌های شما در Samsung Cloud اکنون با رمزگذاری انتها به انتها محافظت می‌شوند. می‌توانید از برنامه Samsung Wallet برای ایجاد و ذخیره کلیدهای عبور برای ورود امن‌تر استفاده کنید. میان‌برهای تنظیمات سریع، دسترسی به حالت‌های میکروفون و افکت‌های ویدیو را در حین تماس آسان‌تر می‌کنند.

برنامه Samsung Health به شما اجازه می‌دهد با رکوردهای قبلی خود رقابت کنید، اهداف فعالیت روزانه دیگری انتخاب کنید و علائم فیزیکی و حالات روحی را برای پیگیری سلامت زنان اضافه کنید.

می‌توانید همه برنامه‌های کوچک‌شده را به طور همزمان باز کنید، داده‌های بیشتری در ویجت آب‌وهوا ببینید و نتایج جستجو از گوگل را در صفحه Finder پیدا کنید. سامسونگ همچنین قابلیت‌های بیشتری برای حفاظت از سلامت باتری با One UI 6.1 ارائه کرده است. می‌توانید متن را با استفاده از دیکته صوتی وارد کنید بدون اینکه صفحه‌کلید سامسونگ پنهان شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر