coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A34 منتشر شد

خبر انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A34 در حالی منتشر شد که سامسونگ این آپدیت را برای سری F نیز آغاز کرده. اولین کشوری از این موهبت بهره‌مند خواهد شد، هندوستان است.این به‌روزرسانی که حجم آن 1942 مگابایت است، نسخه نرم‌افزار دستگاه را به A346EXXU6CXDB تغییر می‌دهد. کاربران هندی می‌توانند به‌روزرسانی One UI 6.1 را بر روی گوشی گلکسی A34 خود دانلود کنند.


بیشتر بخوانید:


عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A34 در هند

احتمالاً سامسونگ این به‌روزرسانی را به صورت مرحله‌ای منتشر می‌کند و بنابراین ممکن است همه کاربران به طور همزمان این به‌روزرسانی را دریافت نکنند.

اگر شما گوشی گلکسی A34 دارید و در هند زندگی می‌کنید اما هنوز اطلاعیه‌ای درباره این به‌روزرسانی دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی برای بررسی و دانلود آن اقدام کنید. برای این کار به مسیر تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار » دانلود و نصب بروید.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A34

یکی از نکات برجسته One UI 6.1، مجموعه ابزارهای بسیار مفید با قدرت هوش مصنوعی به نام Galaxy AI است. متأسفانه، سامسونگ این ویژگی را با One UI 6.1 بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر و مقرون‌به‌صرفه مانند گلکسی A34 ارائه نمی‌کند.

با این حال، نرم‌افزار جدید همچنان ویژگی‌های بسیار مفید دیگری را ارائه می‌دهد که تجربه کار با دستگاه شما را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر