coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نوبت دوم کنکور 1403 به تعویق افتاد؛ علت چیست؟

نوبت دوم کنکور 1403 به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به تعویق افتاد. آزمون سراسری در نوبت دوم قرار بود در روزهای 7 و 8 تیرماه برگزار شود.

پس از سانحه دلخراش سقوط بالگرد ریاست جمهوری و شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، اتفاقات عجیبی نیز درحال شکل‌گیری است و تصمیمات مهمی درخصوص امور کشوری و آموزشی گرفته شده است. ابتدا مقرر شد که آزمون تمامی مقاطع سراسری در سراسر کشور به دلیل مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور کشور، حذف و به هفته آینده موکول شود. حال خبر رسیده که برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 نیز به دلیل انتخابات ریاست‌جمهوری به تعویق افتاده و این آزمون در روزهای 21 و 22 تیرماه برگزاری خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید: محمد مخبر کیست ؟ آنچه از رئیس جمهور موقت و معاون اول سابق دولت رئیسی می‌دانیم

برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 به تعویق افتاد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای رسمی از تعویق برگزاری دو دوم آزمون سراسری 1403 به علت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.  این سازمان در اطلاعیه خود متن زیر را منتشر کرده است:

«با عرض تسلیت شهادت خادم‌الرضا رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، به اطلاع داوطلبان عزیز آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم ) می‌رساند، با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون مذکور به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد.»

برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 به تعویق افتاد

سازمان ملی سنجش و ارزشیبابی نظام آموزش کشور تاکید کرد؛ جزئیات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر