coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش ویژه محصولات مدیران خودرو ؛ فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس

جدیدتری طرح فروش ویژه محصولات مدیران خودرو برای محصولاتی از برند فونیکس ابلاغ شد. در این طرح سه خودرو از بهترین خودروهای فونیکس برای فروش عرضه شده است.

مدیران خودرو در ترکیب طرح فروش نقدی و اقساطی یکی از بهترین خودروسازان کشور است و معمولاً محصولات فونیکس و ام وی ام را به صورت جداگانه برای فروش عرضه می‌کند. طرح فروش ویژه محصولات مدیران خودرو این بار فقط مختص به سه خودرو از برند فونیکس است که شامل FX پریمیوم، تیگو 8 پرو مکس IE و آریزو 6 GT اکسلنت می‌شود.

قیمت هرسه خودرو مشخص است و در فروش نقدی مبلغ کل خودرو از خریدار دریافت شده و در طرح فروش اقساطی فونیکس نیز متقاضی باید مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت به شرکت بپردازد و مابقی بهای خودرو را در اقساط معین که از سمت مدیران خودرو اعلام می‌شود، پرداخت می‌کند. ضمناً ثبت‌نام در این طرح فروش صرفاً از طریق نمایندگی‌های فروش است و ثبت‌نام اینترنتی در کار نیست. جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: فروش حواله خودروهای برقی وارداتی رکورد زد؛ حواله نجومی 1 میلیاردی!

طرح فروش ویژه محصولات مدیران خودرو ویژه خودروهای فونیکس

در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات مدیران خودرو، شرایط فروش 30 محصول فونیکس ذکر شده در بالا اعلام شده است. ثبت‌نام در این طرح فروش از روز شنبه، 5 خردادماه 1403 آغاز خواهد شد و متقاضیان فقط باید به نمایندگی‌های فروش مجاز مراجعه کنند.

طرح فروش ویژه محصولات مدیران خودرو ویژه خودروهای فونیکس

قیمت خودروها در جدول زیر آمده است:

نام خودرو قیمت روش فروش
FX پریمیوم ۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط
تیگو 8 پرو مکس IE ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط
آریزو 6 GT ۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر