coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور ؛ شرایط فروش نقد و اقساط جک j4 و KMC T8

طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور این بار ویژه دو خودرو جذاب و پرفروش این شرکت جک J4 و پیکاپ KMC T8 در قالب فروش نقدی و اقساطی ابلاغ شد.

در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور ، این شرکت شرایط فروش نقدی و اقساطی دو خودو سدان جک J4 به عنوان ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک کشور و پیکاپ آفرودی KMC T8 به عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ کشور را اعلام کرده است. در شرایط نقدی محصولات کرمان موتور، مشتری باید تمامی مبلغ خودرو را که فرقی نمی‌کند برای کدام خودرو باید، در زمان ثبت‌نام پرداخت کند. اما اوضاع در شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور متفاوت است و متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌بایست مبلغی به عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را مطابق با جدول اقساط ذکر شده در پایین پرداخت نماید. ضمناً موعد تحویل خودروها متفاوت است و مشتری باید به این موضوع هم توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تخلفاتی که منجر به توقیف خودرو می‌شود ؛ از راننده بدون گواهینامه تا حرکات مارپیچ

طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور

کرمان موتور هم مانند مدیران خودرو، شریط فروش نقدی و اقساطی محصولاتش را در کنار هم آغاز می‌کند. دو خودرو حاضر در این لیست قطعاً از لحاظ میزان فروش در رده خود رتبه بالایی در کشور دارند؛ پس یقیناً متقاضیان از این طرح استقبال خواهند کرد. قیمت قطعی فروش جک J4 برابر با 791 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت قطعی KMC T8 معادل 1 میلیارد و 697 میلیون تومان است.

اقساط درنظر گرفته شده برای هردو خودرو 18 ماهه و 24ماهه است، اما برای J4 اقساط 30 ماهه و برای T8 نیز اقساط 36 ماهه هم در نظر گرفته شده است. موعد تحویل جک J4 مطابق بخشنامه فروش 2 ماهه (60 روز) کاری و موعد تحویل KMC T8 نیز 3 ماهه (90 روز) کاری است.

طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص جدیدترین طرح فروش محصولات کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر