coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سرویس آزمایشی جدید اسنپ برای کاهش هزینه‌های سفر

اسنپ با «سفر اشتراکی» می‌آید

اسنپ از شروع مرحله‌ آزمایشی سرویس «سفر اشتراکی» (Carpooling) در آینده‌ نزدیک خبر داد. سفر اشتراکی می‌تواند نقش موثری در کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا ایفا کند. به گفته‌ محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، بررسی ظرفیت‌های این سرویس چند سالی است که در دستور کار اسنپ‌خودرو قرار گرفته است و اکنون در نظر داریم فاز آزمایشی آن را اجرایی کنیم. محمد خلج در مورد مزایای این سرویس می‌گوید: «سرویس‌ سفر اشتراکی از طریق همسفر شدن افراد بر استفاده‌ حداکثری از ظرفیت خودروهای در حال تردد تاکید دارد و منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاهش ترافیک، افزایش جای پارک و در نهایت کاهش آلودگی هوا می‌شود.»

در این سرویس، کاربران مسافر ابتدا اطلاعات سفر خود را -اعم از مبدا، مقصد، زمان و تعداد مسافران مجاز- ثبت می‌کنند، سپس سرویس سعی می‌کند همسفرانی متناسب با مسیر و زمان سفر کاربر انتخاب کند. اتصال همسفران از طریق تطبیق مسیر به صورت خودکار انجام می‌شود. پس از انتخاب مسافر یا مسافران بعدی اطلاعات مربوط به سفر برای این افراد ارسال می‌شود. همسفر نیز در صورت متناسب بودن شرایط سفر پیشنهاد ارسالی را می‌پذیرد. در سفرهای اشتراکی، هزینه سفر معمولاً بر اساس فاصله و تعداد مسافران تقسیم و پرداخت می‌شود. محاسبه قیمت نیز از طریق الگوریتم هوشمند قیمت‌گذاری اسنپ انجام می‌شود.

اسنپ بر این باور است که سرویس سفر اشتراکی موجب استفاده‌ حداکثری از ظرفیت‌های حمل‌ونقل می‌شود و به کمک آن، علاوه بر کاهش هزینه‌‌های سفر، تعداد خودروهای در حرکت نیز کاهش می‌یابد. این شرکت در نظر دارد، پس از گذراندن مراحل آزمایشی و تحقیقات بازار، از این سرویس به‌طور رسمی رونمایی کند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر