coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

واتساپ از پیام‌های صوتی طولانی‌تر در به‌روزرسانی‌های وضعیت پشتیبانی می‌کند

شاید تعداد قابلیت‌هایی که واتساپ امتحان می‌کند باعث تعجب شما شده باشد؛ اما باید بدانید بسیاری از آنها هرگز اجرایی نخواهند شد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد واتساپ قصد دارد از پیام‌های صوتی طولانی‌تر در قسمت استوری پشتیبانی کند.تقریبا هر هفته اخبار جدیدی از قابلیت‌های بعدی واتساپ منتشر می‌شود. اما همانطور که می‌دانید بسیاری از آنها هرگز به دست کاربران نرسیده و یا عرضه عمومی آنها بسیار طولانی شده‌اند؛ البته این مشکلات در مورد قابلیت جدید واتساپ صدق نمی‌کند. آزمایش پشتیبانی از پیام‌های صوتی طولانی‌تر از چند سال پیش کلید خورده اما شواهد آن اولین بار در اوایل سال جاری مشاهده شد همان زمانی که این پلتفرم محبوب از ضبط‌های صوتی 30 ثانیه‌ای پشتیبانی کرد.


بیشتر بخوانید:


واتساپ از پیام‌های صوتی طولانی‌ در استوری پشتیبانی می‌کند

هفته گذشته تعدادی از کاربران نسخه بتا متوجه شدند که این قابلیت بهبود یافته و امکان اشتراک‌گذاری پیام‌های صوتی یک دقیقه‌ای در به‌روزرسانی‌های وضعیت فراهم شده است.

بدیهی است که برای اشتراک‌گذاری از طریق به‌روزرسانی‌های وضعیت، نیازی به ضبط یک پیام صوتی 1 دقیقه‌ای ندارید اما خب واتساپ نهایت حجمی که می‌تواند پشتیبانی کند را در اختیارتان گذاشته است. البته باید بدانید که این ویژگی بهبود یافته برای هر دو نسخه iOS و اندروید واتساپ در دسترس است اما باید به‌روزرسانی را به صورت دستی از اپ استور یا فروشگاه Google Play دانلود کنید.

واتساپ از پیام‌های صوتی طولانی‌تر در به‌روزرسانی‌های وضعیت پشتیبانی می‌کند

به هرحال این ویژگی هم مانند سایرین زمان می‌برد تا به دست همه برسد اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی پیام‌های صوتی طولانی‌تر در به‌روزرسانی‌های وضعیت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر