coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی جدید واتساپ حالت عمیق و تاریک‌تری دارد

تقریبا هر روز خبرهای تازه‌ای از قابلیت‌های جدید واتساپ دریافت می‌کنیم. امروز نیز مشخص شده این پلتفرم محبوب طراحی جدیدی برای کاربران اندرویدی خود ارائه داده است.با طراحی جدید واتساپ کاربران اندرویدی یک نوار جدید در پایین صفحه خود مشاهده می‌کنند به علاوه واتساپ رنگ های جدیدی اضافه کرده که حال و هوای چت‌های شما را عوض می‌کند. طبق ادعای واتساپ آنها را پس از بررسی 35 رنگ مختلف انتخاب کرده است.


بیشتر بخوانید:


طراحی جدید واتساپ

واتساپ اعلام کرده که برای اینکه چشم کاربران در شرایط کم نور کمتر آسیب ببیند بر روی رنگ‌های تیره تمرکز کرده به همین دلیل پس زمینه تیره‌تری را ارائه داده تا خواندن پیام‌ها آسان‌تر شود.

قطعا این پیامرسان به فکر کاربران iosخود نیز هست و برای آنها هم طراحی جدیدی در نظر گرفته که باعث می‌شود راحت‌تر عکس و فیلم‌های خود را به اشتراک بگذارند. از این پس به جای یک منوی تمام صفحه واتساپ یک منوی جدید طراحی کرده که به شما اجازه می‌دهد هنگام ارسال محتوا گزینه‌ها را راحت‌تر ببینید.

بهرحال اگر برنامه خود را بروزرسانی کنید با آیکون‌های گرد و برجسته‌تر و پس زمینه‌‌ای متفاوت رو به رو خواهید شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی طراحی جدید واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر