coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی iQOO 13 احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهد شد

طبق برخی اخبار منتشر شده، گوشی iQOO 13 که به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد بود، در حال حاضر مورد آزمایش قرار گرفته است. Digital Chat Station طی گزارشی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد، نمونه مهندسی این گوشی از نمایشگر تخت OLED با تکنولوژی 8T LTPO و رزولوشن 2800 در 1260 پیکسل یا 1.5 K  بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:


معرفی مشخصات احتمالی گوشی iQOO 13

اطلاعات چندانی درباره‌ی باتری گوشی آیکو 13 در دسترس نیست، اما یکی دیگر از منابع معتبر به نام Smart Pikachu پیش‌تر فاش کرده بود که iQOO 13 با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات عرضه خواهد شد. نسل قبلی این گوشی، iQOO 12، دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بود که افزایش قابل توجهی در ظرفیت باتری را نشان می‌دهد.

گوشی iQOO 13 احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهد شد

سری iQOO 13 شامل یک مدل پرو نیز خواهد بود و احتمالا از نمایشگر خمیده با رزولوشن بالاتر 2K  بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این مدل نیز از همان پردازنده استفاده کند، اما هنوز جزئیات بیشتری در مورد سایر ویژگی‌های این دستگاه منتشر نشده است.

اگرچه هنوز زمان دقیق عرضه سری iQOO 13 مشخص نیست، اما احتمالاً قبل از عرضه رسمی اسنپدراگون 8 نسل 4 در اکتبر 2024 رونمایی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر