coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید One UI 6.1 برای گوشی Galaxy M34 : ویژگی‌ها و امکانات جدید

سامسونگ به‌تازگی آپدیت One UI 6.1 را برای گوشی Galaxy M34 منتشر کرده است. این آپدیت ابتدا در هند عرضه شده و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده در سایر کشورها نیز در دسترس قرار گیرد. این آپدیت همچنین شامل وصله امنیتی ماه می 2024 نیز می‌شود.آپدیت One UI 6.1 با شماره نسخه M346BXXU4CXE1 و حجم تقریبی 2.2 گیگابایت اکنون برای کاربران هندی Galaxy M34 قابل دسترسی است. این آپدیت امکانات جدیدی به این گوشی اضافه می‌کند که در میان آنها خبری از ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy که در مدل‌های بالاتر مانند Galaxy S24 دیده می‌شود، نیست.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های جدید آپدیت One UI 6.1 برای گوشی Galaxy M34

سامسونگ با آپدیت One UI 6.1 قابلیت‌های بهبود یافته‌ای برای ویرایش تصاویر به یکی از بهترین گوشی های میان رده یعنی Galaxy M34 اضافه کرده است. این قابلیت‌ها شامل کپی کردن یک شیء از یک تصویر در اپلیکیشن گالری و چسباندن آن به تصویری دیگر و بهبود دقت بریدن تصاویر است. شما می‌توانید پروژه‌های ویرایش ویدیو در Samsung Studio را به دستگاه دیگر Galaxy انتقال داده و ادامه ویرایش را در آنجا انجام دهید.

همچنین می‌توانید ویجت‌های بیشتری به صفحه قفل اضافه کرده و افکت پرتره به تصویر زمینه‌ای که شامل افراد یا حیوانات خانگی باشد، اضافه کنید. امکان اضافه کردن فونت‌های سفارشی برای ویجت ساعت صفحه قفل نیز وجود دارد. می‌توانید هشدارهای زنگ و یادآور را شخصی‌سازی کنید. برای هشدارهای زنگ می‌توانید از ایموجی‌های AR، تصاویر و ویدیوها استفاده کنید و برای یادآورها، پس‌زمینه یا رنگ سفارشی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر